hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مرکزی| دستگیری دو تن از ربایندگان باران شیخی

مرکزی| دستگیری دو تن از ربایندگان باران شیخی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری ۲ نفر از عاملان ربایش باران شیخی خبرداد.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی  در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دستگیری ۲ نفر از افرادی که در استان مرکزی در ربایش باران شیخی دست داشته اند، خبرداد.
سردار عزیزی افزود: امروز که در خدمت شما هستیم توانستیم ۲ نفر از آدم ربا‌ها که در استان مرکزی باران را سوار خودرو کرده و به استان‌های شرقی منتقل کرده اند را دستگیر کنیم .
فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر متهمان در اختیار مراجع محترم قضایی قرار دارند، ادامه داد: اولویت ما در حال حاضر سالم بازگرداندن باران به خانواده است و در این رابطه دستگاه قضا، اعضای شورای تامین استان و استاندار مرکزی و پلیس با جدیت پرونده را پیگیری می کنند.
وی اضافه کرد: ما اکنون با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی درصدد هستیم که محل اختفاء ربایندگان را پیدا کنیم که نسبت به آزادی باران اقدام کنیم .  متنفذین محلی نیز به دنبال دسترسی به آدم ربایان پیدا کنند تا بتوانند آنها را نسبت به آزادسازی این دختربچه قانع کنند.
 سردار عزیزی تصریح کرد: از طرف دیگر خانواده خودباران هم اقداماتی را در دست اقدام دارند که البته پیگیری آنها با نظارت و هدایت پلیس ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره ارتباطباران با خانواده در این مدت گفت: باران تاکنون توانسته ۳ بار با خانواده تماس بگیرد اولین تماس ۲۴ ساعت پس از ربایش، بار دوم پنجشنبه هفته گذشته ۱۲ اردیبهشت ماه که حدود ۲۰ دقیقه با خانواده صحبت کرده و بار سوم هم روز شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه حدود ساعت ۴ بعدازظهر بوده که این نشان دهنده این است که درسلامت هستند.
وی با بیان اینکه طولانی شدن روند دسترسی پلیس با آدم ربا‌ها به این دلیل است که ربایندگان افرادی هستند که ناهنجاری اجتماعی دارند، گفت: قول می دهم که با تلاش همه جانبه این زمان کوتاه‌تر باشد و نتیجه اینکه باران را سالم را به خانواده بازگردانیم .
سردار عزیزی اظهار کرد: خانواده باران با آدم ربا‌ها اختلافات مالی از گذشته داشتند و همچنان نیز با همدیگر به توافق نرسیدند، اما پلیس جدای از این موضوعات به دنبال این است که بتواند باران را به خانواده بازگرداند.
وی تصریح کرد: ۲۴فروردین سال جاری ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه از طریق تماس با مرکز سامانه ۱۱۰ استان مرکزی اعلام شد که دختری به نام باران شیخی ساعت ۷:۴۰ به مقصد دبستان از خانه خارج شده اما پس از ۶ یا ۷ ساعت به مدرسه مراجعه نکرده است.فرمانده انتظامی استان مرکزی تاکید کرد: با تحقیقات پلیسی که انجام شد و اطلاعاتی که به دست آوردیم متوجه شدیم که مفقودیت در کار نیست و مورد ربایش و آدم ربایی بوده است که پس از اثبات این موضوع پلیس اقدامات خاص خودش را در جهت پیگیری و پیدایش و رها سازی  شروع کرد وبعد از تقریب ۴۸ ساعت ۲ تیم از کار آگاهان خبره آگاهی استان سیستان و بلوچستان را به زاهدان اعزام کردیم.
وی در پایان با بیان اینکه  امیدواریم به زودی بتوانیم خبرخوش بازگشت باران به استان و خانواده‌اش بدهیم گفت: پلیس به دنبال این است که این موضوع با کمترین هزینه جانی و معنوی انجام بگیرد و ما به دنبال این نیستیم که اگر به کسی قصد باج خواهی دارد باج بدهیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد