hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > لرستان| 338 برنامه فرهنگی در استان اجرا می‌شود

لرستان| 338 برنامه فرهنگی در استان اجرا می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: هم‌زمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتاب‌خوانی، 338 برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در این استان اجرا می‌شود.


محمدجواد محمدی افزود: کانون پرورش فکری بسترساز حرکت‌هایی است که کودکان و نوجوانان را به مسیر دانایی و آگاهی سوق می‌دهد.

او اظهار داشت: در این راستا مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته کتاب و کتاب‌خوانی با شعار «تمرین زندگی در سایه‌سار کتاب» در جهت ترویج، توسعه و تعمیق فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه مفید مبتنی بر رسالت اصلی کانون، برنامه‌های خود را آغاز کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان بیان کرد: در هفته کتاب، همه کودکان و نوجوانان متقاضی عضویت در مراکز فرهنگی و هنری ثابت در سراسر استان به‌طور رایگان ثبت‌نام می‌شوند.

محمدی اضافه کرد: انتقال و نهادینه شدن فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در بین کودکان و نوجوانان با همکاری و مشارکت خانواده‌ها، دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی به‌ویژه آموزش‌وپرورش و تشکل‌های مردم‌نهاد میسر می‌شود که در این راستا برنامه‌های متنوعی با محور کتاب در حال اجرا است.

او ادامه داد: فعالیت‌های مشارکتی و حضور کودکان و نوجوانان کانون در نمایشگاه کتاب با 2 ایستگاه نقاشی و قصه‌گویی و فعالیت‌های کتاب محور، همایش تجلیل از مروجان کتاب و کتاب‌خوانی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اجرای ویژه‌برنامه‌های مختلف در مدارس با مشارکت و حضور خانواده‌ها و والدین و تشکل‌های مردم‌نهاد، حضور کودکان و نوجوانان در شهر کتاب، کتابفروشی ها و چاپخانه ها، دیدار با نویسندگان و شاعران مطرح استان ازجمله برنامه‌های هفته کتاب در لرستان است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد