hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان شرقی| پالایشگاه تبریز با شرکت آلمانی قرارداد همکاری امضا کرد

آذربایجان شرقی| پالایشگاه تبریز با شرکت آلمانی قرارداد همکاری امضا کرد

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز اعلام کرد: قرارداد همکاری با کنسرسیومی متشکل از یک شرکت آلمانی و یک شرکت ایرانی برای بازیافت گازهای انتهایی گوگرد سازی امضاشده است.


غلامرضا باقری دیزج در حاشیه مراسم امضای این تفاهم‌نامه همکاری اظهار داشت: این طرح همکاری به مدت 24 ماه با اعتبار 12 میلیون دلار در راستای اهداف زیست‌محیطی شرکت اجرا می‌شود.
باقری، ظرفیت واحد بازیافت گازهای انتهایی را متناسب با ظرفیت واحد گوگرد سازی به میزان 110 تن در روز عنوان کرد و گفت: این طرح با هدف افزایش راندمان بازیافت گوگرد و افزایش توان استحصال گوگرد اجرا می‌شود.
او تأکید کرد: شرکت پالایش نفت تبریز همگام با تولید، به مسائل زیست‌محیطی و تولید فرآورده‌های با استاندارد روز جهانی توجه ویژه دارد.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز افزود: امروزه توجه به مسئولیت‌های اجتماعی یکی از مقوله‌های مهمی است که همه صنایع تولیدی و حتی خدماتی باید نسبت به آن توجه داشته باشند.
او ادامه داد: هرچند وظیفه برخی صنایع همچون پالایشگاه خدمات‌رسانی است، پالایشگاه تبریز نیز نسبت به محیط اطراف و جامعه خود نمی‌توانند بی‌تفاوت باشند و در این راستا پالایشگاه تبریز اقدامات مهمی انجام داده است.
باقری با اشاره به اینکه ۹۰ درصد فرآورده‌های پالایشگاه تبریز خدماتی است، اظهار کرد: شرکت پالایش نفت تبریز در انجام طرح‌ها و پروژه‌های مختلف خود نسبت به موضوعات زیست‌محیطی توجه ویژه دارد.
او گفت: بر اساس توافق‌نامه منعقدشده با شهرداری کلان‌شهر تبریز، این شرکت همگام و هم‌زمان با اجرای طرح‌های زیست‌محیطی پالایشگاه جهت ارتقا کیفی فرآورده‌های تولیدی، توسعه فضای سبز در ۱۰ هکتار از زمین‌های شرکت و اطراف آن را به‌صورت درختکاری در دست انجام دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد