hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| ارائه تسهيلات به موديان خوش‌حساب مالياتي

قم| ارائه تسهيلات به موديان خوش‌حساب مالياتي

استاندار قم با بيان اينكه اصل ماليات نبايد ناديده گرفته شود اظهار داشت: موديان خوش‌حساب بايستي از معافیت‌ها و تسهيلات حمايتي برخوردار شوند.

 سيد مهدي صادقي در ديدار محمد مسيحي، معاون ارزش‌افزوده سازمان امور مالياتي كشور طي سخناني با بيان اينكه عموم مردم نسبت به پرداخت ماليات در راستاي رشد و توسعه كشور نظر مثبت دارند اظهار داشت: افزايش ميل و رغبت عمومي براي مشاركت در پرداخت ماليات نتيجه مديريت باتجربه و كاراست.

وي با بيان اينكه تغيير مديريت در اداره كل امور مالياتي قم طي دو سال اخير افزايش رضايتمندي موديان را به همراه داشته است افزود:‌ اين رضايتمندي كه موجب جذب بيشتر منابع نيز شده است، ثمره همراهي اين اداره كل با موديان است.

استاندار قم ادامه داد: اصل ماليات نبايد ناديده گرفته شود؛ ولي معافیت‌ها و ارائه تسهيلات به افراد خوش‌حساب از جمله اصولي است كه خوش‌حسابي موديان را به دنبال خواهد داشت.

صادقي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه واگذاري پروژه‌ها به بخش خصوصي از اولویت‌های دولت است بيان داشت: دولت به‌تنهایی توان مهار بار اقتصاد كشور را ندارد و معتقديم بايد از بازوي بخش خصوصي كمك گرفته شود.

نماينده عالي دولت در استان خاطرنشان كرد:‌ ریسک‌پذیری مديران يكي از اصول توسعه و پيشرفت است و اين مسئله با همراهي دستگاه‌های نظارتي محقق خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد