hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > تجلیل از بانوان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم

تجلیل از بانوان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم

به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و مقارن با دهه کرامت با برگزاری جلسه شورای بانوان، در حضور مدیر و مسئولین منطقه از بانوان شاغل تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم به منظور پاسداشت اندیشه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و استحکام بنیان خانواده اسلامی-ایرانی، ‌طی نشستی از کلیه بانوان شاغل در منطقه تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم محسن وزارتی مدیر منطقه قم ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین جلسه و تبریک دهه مبارک کرامت، ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) پیرامون هفته عفاف و حجاب، اهمیت و جایگاه والای آن در آیات قرآنی و روایات اسلامی ایراد سخن  نمودند.

وزارتی افزود حجاب بر مردان و زنان جامعه اسلامی واجب بوده و رعایت پوشش هم برای مردان و هم زنان مایه عزت است. ایشان ‌رعایت حجاب و عفاف را یکی از مؤلفه های اصلی جوامع اسلامی دانسته و گفت بانوان این شرکت در این زمینه از سرآمدهای رعایت عفاف و حجاب در محیط اداری هستند.

در ادامه، فهیمه نوروززاده مسئول روابط عمومی و شورای بانوان منطقه ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، از مسئولین منطقه به دلیل اهمیت قائل شدن به جایگاه بانوان و تکریم ایشان، قدردانی نموده و به طرح مسائل و موضوعات حوزه بانوان در راستای تدوین برنامه های سال جاری حوزه بانوان منطقه پرداخت.در آخر هر یک از بانوان حاضر در جلسه، به بیان مسائل حوزه کاری و درخواست های خود پرداختند.

شایان ذکر است در پایان جلسه با اعطاء لوح تقدیر از تمامی بانوان شاغل در منطقه تقدیر بعمل آمد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد