hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > دستگيري باند سرقت به عنف تحت عنوان مأمورناجا در قم

دستگيري باند سرقت به عنف تحت عنوان مأمورناجا در قم

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری باند سرقت به عنف تحت عنوان مامور ناجا در استان خبر داد

سردار" عبدالرضا آقاخانی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پي وصول پرونده سرقت به عنف تحت عنوان مأمور ناجا از تبعه کشور عراق، موجب شد تا موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گیرد.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی، دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

سردار آقاخانی ادامه داد: در تحقيقات صورت گرفته نامبرده عنوان داشت به همراه همسرش درحال عزيمت به حرم حضرت معصومه(س) بودم که راننده وسرنشين يک دستگاه خودرو 207سفيدرنگ به ما نزديک و با معرفي خود به عنوان مأمور ناجا درخواست بازرسي بدني وکيف همسرم را کرد.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد:  پس از گرفتن کيف شاکي توسط سرنشين خودرو، هنگام بررسي آن راننده خودرو درحالي که شاکي دستان خود را بر روي درب سمت شاگرد گذاشته بود اقدام به حرکت کرد که تلاش و مقاومت وی برای متوقف کردن خودرو بی نتیجه و سارقان اقدام به فرار کردند.

وی بیان داشت: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع این پرونده، شناسايي و دستگيري سارقان آغاز که ماموران پس از تحقیقات بعمل آمده موفق شدند محل سرقت را شناسایی کنند.

 سردار آقاخانی اعلام کرد: با تلاش هاي گسترده صورت گرفته پلاک خودروي سارقان نیز استخراج  و مالک خودرو به همراه پدر و برادرش که داراي سوابق متعدد سرقت تحت عنوان مأمور ناجا وکف زني و تحت تعقيب پليس آگاهي تهران بزرگ بودند را شناسايي و احتمال ارتکاب سرقت موصوف توسط افراد مذکور قوياٌ متصور شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: پس از شناسايي محل سکونت نامبردگان در "تهرانسر"، کاراگاهان پلیس آگاهی استان قم با هماهنگی مقام قضائی در يک عمليات منسجم هر دو منزل را به صورت همزمان بازرسي و متهمان که تمامي آنان از سارقان سابقه دار و فعال در امر سرقت تحت عنوان مأمور وکف زني بودند را دستگير کردند.

سردار آقاخانی تاکید کرد: در بازرسي از منزل سارقان یک عدد بي سيم دستي و مقداري اسکناس هاي خارجي کشف و در بازجویی صورت گرفته نیز متهمان به بزه انتسابي اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم اظهار داشت: متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای شناسايي ساير مالباختگان این پرونده همچنان ادامه دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد