hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > کاروان سلامت هلال احمر قم به مناطق کم برخوردار الشتر استان لرستان اعزام شد

کاروان سلامت هلال احمر قم به مناطق کم برخوردار الشتر استان لرستان اعزام شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از اعزام تیم 44 نفره در قالب کاروان جمعیت هلال احمر قم به روستاهای کم برخوردار الشتر از توابع استان لرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ دکتر محمد گل فشان از اعزام کاروان سلامت استان قم به الشتر خبر داد و اظهار کرد: این کاروان سلامت، با هدف خدمت رسانی به مردم کم برخوردار در منطقه بسطام الشتر و سراب چنار و 15 روستای آن، به این مناطق اعزام شد
وی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مردم در مناطق کم برخوردار سراسر کشور بیان کرد: این کاروان متشکل از پرستاران و پزشکان فوق تخصص، ریه و داخلی و همچنین پزشکان متخصص اطفال، زنان و زایمان، دندان پزشک و.... با امکانات و تجهیزات کامل به همراه دارو؛ راهی الشتر شده است.

گل فشان با اشاره به اینکه با برنامه ریزی های انجام شده کاروان سلامت از ۲۸ تا ۳۰ خرداد ماه سال جاری در مناطق مشخص شده ارائه خدمات می کند، افزود: این برنامه از فعالیت های ملی سازمان داوطلبان هلال احمر است که با رویکرد درمانی، آموزشی، قرهنگی و حمایتی اجرایی می شود.

وی با اشاره به مشارکت معاونت های داوطلبان و درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر قم و همچنین همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در برپایی این کاروان سلامت، تصریح کرد: ارائه آموزش های پیشگیری از بیماری ها، مهارت های زندگی و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه های این کاروان به شمار می رود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: همزمان با اعزام این کاروان، ضمن ویزیت و اهدای داروی رایگان به صورت متمرکز و ارجاعی، خدمات درمانی و مشاوره ای با مشارکت مشاوران پرستاری، روانشناسی و مامایی داوطلب به مراجعان ارائه می شود.

گل فشان گفت: اجرای طرح نیابت و دیدار با سالمندان این مناطق، توزیع کمک های مردمی در قالب بسته های امدادی و حمایتی، پوشاک، مواد غذایی و بسته های بهداشتی از دیگر فعالیت های این کاروان سلامت در روستاهای الشتر است
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد