hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

آژیر قرمز

ماندن یا نماندن برانکو همچنان در ‌هاله‌ای از ابهام قرار دارد و اخبار مختلفی منتشر می‌شود. دیروز خبر رسید که مسئولان باشگاه پرسپولیس به برانکو پیغام داده‌اند که او می‌تواند پولش را به صورت نقد در تهران، باکو، دوبی یا استانبول از پرسپولیس تحویل بگیرد.
اما برانکو که بابت عدم پرداخت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس ناراحت است، دیروز نامه فسخ قرارداد خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال و در آن قید کرده که مشکل مربوط به همکاران وی نیز حل نشده و حاضر به ادامه همکاری با باشگاه پرسپولیس نیست. برانکو در این نامه عنوان کرده که باشگاه پرسپولیس از نظر مالی دچار مشکلات زیادی است و نمی‌تواند به تعهدات مالی خود عمل کند و از آنجا که بخش اعظمی از پول باشگاه برای تسویه حساب با او هزینه شده، این مسأله شاید تبعاتی را به همراه داشته باشد. برانکو معتقد است چون بازیکنان هم پول نگرفته‌اند و اگر او پولش را بگیرد، آن زمان بازیکنان مدعی می‌شوند پول‌های آنها به حساب برانکو واریز شده و این، موضوع او را دچار چالش می‌کند. به همین دلیل از مسئولان خواسته برای جلوگیری از این اتفاقات قرارداد او فسخ شود. ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس گفت:«به برانکو اعلام شده که بیایند و پولشان را بگیرند. هم پول خودشان و هم دستیارانشان. علاوه بر این پیش پرداخت فصل آینده هم آماده است. ما با آقای برانکو قرارداد رسمی داریم. به او اعلام کردیم این قرارداد از نظر ما پابرجاست و به هیچ وجه فسخ را نمی‌پذیریم. ایشان تا سه‌شنبه به ما فرصت داده بودند و ما دو روز زودتر این پول را آماده کردیم.»
گفتنی است بعد از اینکه نامه فسخ قرارداد برانکو به باشگاه پرسپولیس رسید، در این باشگاه جلسه‌ای فوق‌العاده تشکیل و تصمیم بر این شد ایرج عرب مدیرعامل باشگاه برای مذاکره با برانکو راهی کرواسی شود تا بلکه بتواند او را در این تیم حفظ کند. مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند در مذاکره رودررو با برانکو به او قول بدهند که اگر مشکل او، دستیاران و بازیکنان است آن را برطرف خواهند کرد اما اگر به این نتیجه برسند که سفر به کرواسی هم نتیجه‌ای نخواهد داشت این سفر انجام نخواهد شد.
این اتفاقات در حالی افتاد که برانکو چند ساعت قبل‌تر در مصاحبه‌ای که با سایت «posto 100» کرواسی انجام داده بود، درباره مشکلات مالی که در ایران دامنگیرش است و تحریم‌ها باعث شده تا نتواند پولش را بگیرد، صحبت کرده بود. او در بخشی از این مصاحبه گفت: «من 600 هزار یورو از پرسپولیس طلب دارم. می‌دانم که کشور ایران در شرایط کنونی برای انتقال پول مشکل دارد اما به صورت کلی راه حلی برای این مشکل وجود دارد اما این یک شوخی است که من برای گرفتن پولم از ایران باید مواظب باشم. من فقط به یک چمدان نیاز دارم تا پول را به کرواسی بیاورم.» برانکو احساسش درباره 4 سال حضورش در پرسپولیس را چنین بیان کرد: «من 4 سال اخیر را در تهران زندگی کردم. من و خانواده‌ام احساس بسیار خوبی در تهران داشتیم. شما می‌توانید صفحه اینستاگرامم را ببینید که بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد.» این مربی کروات درباره اینکه وقتی مهر ایران در پاسپورتش می‌خورد، برای ورود به کشورهای اروپایی دچار مشکل نمی‌شود، این پاسخ را داد: «وقتی من برای اولین بار در ایران بودم و می‌خواستم به امریکا بروم، کنسولگری امریکا از من سؤال کرد که در ایران چه کار می‌کردم؟ من به آنها به وضوح گفتم که من یک مربی حرفه‌ای و در ایران شاغل هستم و با مسائل سیاسی ارتباطی ندارم. به آنها گفتم که اگر ویزا به من دادید که هیچ در غیر این صورت مهم نیست. در نهایت به من ویزا دادند و بازی مکزیک- پاراگوئه را در شیکاگو دیدم.»
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد