hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > حق هیچ گونه اشتباهی نداریم

حق هیچ گونه اشتباهی نداریم

قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر، امشب برای رسیدن به یک جام دیگر دوئلی تمام عیار خواهند داشت. سپاهانی‌ها درحالی از پرسپولیس میزبانی می‌کنند که بازیکنان دو تیم هدفی مشترک دارند و آن رسیدن به فینال است؛ جایی که تیم دسته دومی داماش گیلانیان حسابی شگفتی‌ساز شده و به فینال رسیده است.
قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر، امشب برای رسیدن به یک جام دیگر دوئلی تمام عیار خواهند داشت. سپاهانی‌ها درحالی از پرسپولیس میزبانی می‌کنند که بازیکنان دو تیم هدفی مشترک دارند و آن رسیدن به فینال است؛ جایی که تیم دسته دومی داماش گیلانیان حسابی شگفتی‌ساز شده و به فینال رسیده است.
مدافع راست پرسپولیس در مورد بازی با سپاهان به خبرنگار «ایران» گفت: «بازی با سپاهان یک بازی بسیار سخت و نفسگیر است و حکم فینال جام حذفی را دارد. تمام تلاش و تمرکزمان را می‌گذاریم تا بتوانیم در این بازی عملکرد خوبی داشته باشیم. ما در این بازی حق هیچ گونه اشتباهی نداریم. ما در بازی با السد نشان دادیم که برای بازی با سپاهان آماده‌ایم.»
مهدی شیری با اشاره به اتفاقات تلخ دیدار دو تیم در لیگ برتر، صحبت‌هایش را ادامه داد: «یکسری حواشی در بازی قبل به وجود آمد و متأسفانه یکی از هواداران ما فوت کرد که امیدوارم این اتفاق هیچ وقت تکرار نشود. فوتبال ارزش این را ندارد که جان یک نفر به خطر بیفتد یا خدای نکرده هواداران بخواهند علیه همدیگر فحاشی کنند و به جان هم بیفتند. امیدوارم خیلی زود شرایطی مهیا شود که هواداران با خانواده خود به استادیوم بیایند و از تماشای فوتبال لذت ببرند. من هم مثل خیلی‌ها معتقدم اگر خانواده‌ها اجازه حضور در ورزشگاه را داشته باشند، شرایط خیلی بهتر می‌شود.»
این مدافع راست نیم فصل دوم لیگ برتر هجدهم به پرسپولیس آمد و خیلی زود به یکی از مهره‌های اصلی و مورد اعتماد برانکو تبدیل شد. شیری در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد خودت راضی هستی؟ بیان داشت: «در وهله اول از آقای برانکو بابت اعتمادی که به من داشته، تشکر می‌کنم. من هم به عنوان بازیکن تمام تلاشم را می‌کنم تا روز به روز پیشرفت کنم. انتظارم این است که برای تیمم مؤثرتر باشم و در نهایت بتوانم به پیراهن تیم ملی برسم. بخصوص که سرمربی جدید تیم ملی مشخص شده و کارش را هم شروع کرد.»
او ادامه داد: «از نظر من نه تنها پرسپولیس چیزی کمتر از تیم ملی ندارد، بلکه شاید بزرگ‌تر از تیم ملی باشد. رسیدن به پیراهن تیم ملی از طریق پرسپولیس راحت‌تر است چرا که این تیم در جایگاهی قرار دارد که بازیکن می‌تواند بیشتر در این تیم دیده شود. هدف اولم حضور در پرسپولیس بود و پس از آن هدفم این است که به تیم ملی راه یابم.» مدافع پرسپولیس معتقد است این تیم در حال پیشرفت است: «بازی با السد قطر برای ما تشریفاتی بود اما خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و ثابت کردیم که تیم خوبی هستیم. در این بازی خیلی منظم بودیم و پرسپولیس روز به روز درحال قوی‌تر شدن است. زمانی که ما با تمرکز و آرامش بازی می‌کنیم، عملکردمان خیلی بهتر می‌شود. امیدوارم که روز به روز از نظر تیمی و انفرادی بهتر شویم. متأسفانه داوری در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 6 امتیاز از ما گرفت و ما به این دلیل نتوانستیم که  از گروه‌مان صعود کنیم.»
صحبت‌های پایانی مهدی شیری درباره خداحافظی یکی از بزرگ‌ترین بازیکن‌های تاریخ فوتبال جهان در ورزشگاه آزادی است. اتفاقی که در بازی هفته گذشته پرسپولیس و السد قطر افتاد و ژاوی برای همیشه کفش‌هایش را آویخت: «دوست داشتم مردم کشورمان بخصوص هواداران خوب پرسپولیس فرهنگ غنی ایرانی را به این بازیکن نشان دهند. هواداران ما می‌دانستند که در این بازی قرار است بازیکن بزرگی همچون ژاوی خداحافظی کند، آنها می‌توانستند اول برای نشان دادن اصالت تیم خودشان و بعد از آن برای بازیکن بزرگی همچون ژاوی به ورزشگاه بیایند. توقع‌مان این بود که در این روز مهم هواداران بیشتری به آزادی بیایند. به هر حال فوتبالدوستان زیادی در ایران با او خاطره دارند. با‌ارزش‌ترین چیزی که می‌شد از سوی بازیکنان به ژاوی اهدا کرد، پیراهن پرسپولیس بود که این اتفاق هم افتاد. به نظر من باید مراسم خداحافظی او بهتر و شکیل‌تر برگزار می‌شد. ژاوی بازیکن بزرگی است و برگزاری مراسمی باشکوه‌تر می‌توانست تبلیغ مثبتی برای پرسپولیس و مردم ایران باشد.»
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد