hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

تحقیر یک امپراطوری ؛ سیل امارات، الهلال را هم برد

پیروزی بزرگ در هزاع بن زاید العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!

در بازی رفت فینال غرب آسیا، العین در ورزشگاه خانگی خود کار بزرگی انجام داد و الهلال قدرتمند را پس از 34 پیروزی متوالی متوقف کرد.
به گزارش "ورزش سه"، پس از بارش شدید و عجیب و غریب باران در شهرهای امارات و آب گرفتگی خیابان‌ها و وضعیت بد جوی، بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با 24 ساعت تأخیر در استادیوم هزاع بن زاید برگزار شد و العین توانست به امپراطوری الهلال پایان داده و با نتیجه دور از انتظار چهار بر دو از سد حریف قدرتمند خود عبور کند.

این مسابقه با شوک زودهنگام العین به میهمان آغاز شد. ضربه بلند العویس در مرکز زمین با ضربه سر بد ساویچ به یحیی نادر رسید و این بازیکن نیز به‌صورت اتفاقی توپ را برای سفیان رحیمی مراکشی ارسال کرد و ستاره اماراتی‌ها با سرعت بالا وارد محوطه جریمه شد و ضربه او به گوشه دروازه رفت تا میزبان در دقیقه چهارم به گل نخست دست یابد.

در ادامه و در میان ناباوری همگان، العین صاحب یک ضربه پنالتی شد. پاس در عمق بندر الاحبابی به رحیمی رسید و او موفق شد محمد العویس را نیز از پیش رو بردارد ولی با خطای سنگربان الهلال سرنگون شد و داور ابتدا آفساید اعلام کرد اما پس از بازبینی صحنه مشخص شد علی البلیهی آفساید را پر کرده و بدین ترتیب یک پنالتی برای العین اعلام شد که سفیان رحیمی آن را به گل تبدیل کرد.

شگفتی‌ها در دقیقه 38 تکمیل شد. روی یک شروع سریع، توپ برای اریک ارسال شد و این بازیکن در محوطه جریمه با خطای البلیهی سرنگون شد. ادهم مخادمه داور اردنی یک خطای پنالتی به سود میزبان اعلام کرد اما کمک داور ویدیویی از او درخواست کرد تا صحنه را مورد بازبینی قرار دهد. با این حال، قاضی میدان روی تصمیم خود باقی ماند و سفیان رحیمی ضمن ثبت یک هت‌تریک تاریخی، نتیجه بازی را سه بر صفر کرد.

الهلال در وقت‌های تلف شده نیمه نخست صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی پس از بازبینی صحنه مشخص شد بازیکن این تیم در آفساید بوده و این پنالتی لغو شد. تیم عربستانی در آغاز نیمه دوم موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند. حرکت خوب ساویچ از سمت راست و ارسال زمینی او به دهانه دروازه با ضربه نوک پای مالکوم وارد دروازه شد تا بازی سه بر یک شود.

اما سریال پنالتی‌ها در دقیقه 51 باز هم تکرار شد. سفیان رحیمی پس از ورود به محوطه، پس از برخورد با کالیدو کولیبالی روی زمین افتاد و مخادمه پس از بازبینی صحنه، دستور به یک ضربه پنالتی داد. کاکو در دقیقه 56 پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت العویس به گل چهارم میزبان تبدیل کرد.

الهلال توانست در دقیقه 78 به گل دوم برسد. یک ارسال به روی دروازه الهلال با ضربه ساویچ همراه شد که خالد عیسی توپ را برگشت داد. در ادامه و پس از تأثیرگذاری صالح الشهری روی توپ، این سالم الدوسری بود که با یک چرخش تماشایی و در شرایطی که پشت به دروازه بود، دروازه را باز کرد تا بازی چهار بر دو شود.

در ثانیه‌های پایانی بازی نیز شوت سالم الدوسری به تیرک دروازه برخورد کرد. نهایت نیز این بازی با پیروزی بزرگ چهار بر دو العین به پایان رسید تا روند پیروزی‌های الهلال پس از 34 دیدار متوالی متوقف شده و آبی‌های ریاض پس از 42 مسابقه، تن به شکست بدهند.

 

منبع: khanefootball-51988

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد