hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > نمایش «مردی در آینه» روی صحنه تالار وحدت

نمایش «مردی در آینه» روی صحنه تالار وحدت

نمایش «مردی در آینه» به کارگردانی علی سلیمانی از هفته آخر اردیبهشت در تالار وحدت روی صحنه می‌رود




به گزارش صدا و سیما به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، نمایش«مردی در آینه» به کارگردانی علی سلیمانی و تهیه‌کنندگی علی رضوانی، اجرای خود را از 25 اردیبهشت‌ به مدت 15 شب در تالار وحدت آغاز می‌کند.
متن این نمایش براساس نمایشنامه «توبه نمی‌کنم» به نویسندگی سید جواد هاشمی توسط محسن جسور بازنویسی شده است.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: حارث که سال‌ها با لجاجت کینه امام علی (ع) را در دل دارد و در تمام جنگ‌ها علیه امیرالمؤمنین (ع) جنگیده، هیچگاه دوستدار او نیست ولی در مقابل همه کینه‌توزی‌ها و دشمنی‌ها در جواب مهربانی و شفقت امام علی (ع) را دیده و همیشه چشمانش را بر روی همه این الطاف علی(ع) بسته است. در ادامه اتفاقاتی می‌افتد که منجر به آن شده حارث در مورد حضرت علی(ع) به معرفت حقیقی برسد.
این نمایش کاری از گروه هنری ایلیا به تهیه‌کنندگی علی رضوانی و مدیر تولیدی حسین فردوس آرانی است که در آن بازیگرانی همچون علی سلیمانی، سیروس همتی، محسن سلیمانی فارسانی، علی یعقوب‌زاده، حسین میرزاییان، سبا سلیمانی و محمدرضا معجونی به ایفا نقش خواهند پرداخت.
نمایش «مردی در آینه» با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد رودکی، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی «مُهنا» از 25 اردیبهشت ساعت 18 و 30 دقیقه و به مدت 70 دقیقه در تالار وحدت اجرا می‌شود.
علاقه مندان برای تهیه بلیت با شماره 88842885 تماس بگیرند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد