hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > تهران| شکایت از مهناز افشار ثبت شد

تهران| شکایت از مهناز افشار ثبت شد

شکایت از مهناز افشار در دادسرای فرهنگ و رسانه ثبت شده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،احسان خاکزاد شاهان دشتی وکیل مدافع طلبه مازندرانی که از مهناز افشار به خاطر نشر اکاذیب با قصد اضرار و انتشار تصویر بدون کسب اجازه، شکایت کرده است گفت: نیابت قضایی دادسرای بابل امروز به دادسرای فرهنگ و رسانه در تهران ارجاع و شکایت از مهناز افشار در شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه ثبت شده است. وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد خانم افشار همچنان در خارج از کشور است، افزود: صرف معرفی وکیل در پرونده‌های کیفری موجب سقوط تکلیف حضور نزد محکمه صالحه قضایی نمی‌شود و خانم افشار به عنوان متهم این پرونده در مهلتی که شعبه بازپرسی اعلام کرده است باید در دادگاه حاضر شود.
 خاکزاد شاهان دشتی گفت: اگر متهم به هر دلیل نتواند در مهلت مقرر در دادگاه حاضر شود باید ابتدا علل موجه خود را به محکمه اعلام کند تا شعبه رسیدگی به این پرونده مهلت دیگری برای حضور متهم در نظر بگیرد در غیر این صورت، حسب دستور دادسرای بابل، دادگاه مجری نیابت مکلف به جلب ایشان است.
وکیل مدافع طلبه مازندرانی در خصوص اینکه آیا با وکیل خانم افشار دیدار یا گفتگویی نیز داشته است، گفت: تاکنون وکیلی از جانب خانم افشار به دادسرای فرهنگ و رسانه معرفی نشده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد