hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > انتخاب رشته بیش از ۸ هزار نفر در آزمون دکتری دانشگاه آزاد

انتخاب رشته بیش از ۸ هزار نفر در آزمون دکتری دانشگاه آزاد

انتخاب رشته آزمون دوره دکترای تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا ظهر امروز (چهارشنبه چهارم اردیبهشت) بیش از ۸ هزار نفر رشته‌های این دانشگاه را انتخاب کرده‌اند.
به گزارش ایلنا، انتخاب رشته آزمون دوره دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی از ۳ اردیبهشت آغاز شده و تا ظهر امروز (چهارشنبه ۴ اردیبهشت) بیش از ۸ هزار نفر رشته‌های این دانشگاه را انتخاب کرده‌اند.
انتخاب رشته آزمون دوره دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ادامه دارد.
داوطلبان آزمون دوره دکتری تخصصی سال ۹۸ که رشته/‌گرایش مورد نظر آنها در دانشگاه آزاد اسلامی وجود داشته باشد و براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس azmoon.org نسبت به ثبت‌نام و انتخاب حداکثر ۸۰ رشته/محل اقدام کنند.
عدم مراجعه به سامانه مذکور و انتخاب رشته اینترنتی به منزله انصراف از پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی است و پس از انقضای مهلت مقرر امکان انتخاب رشته و معرفی برای مصاحبه در دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد.
تا ساعت ۱۲ ظهر امروز ۸ هزار و ۲۲۵ داوطلب از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش در آزمون دکتری تخصصی انتخاب رشته کردند.
ویرایش رشته‌محل‌های انتخابی تا پایان مهلت ثبت‌نام امکان‌پذیر است و نیازی به تهیه کارت اعتباری مجدد در این خصوص نیست و برای دریافت مجدد شناسه و رمز خریداری‌شده می‌توانند از بخش خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنند.
کد دسترسی انتخاب رشته توسط سازمان سنجش آموزش کشور در کارنامه اعلام نتایج اولیه درج شده است و داوطلبان براساس این کد و پرداخت هزینه انتخاب رشته از طریق سامانه فوق نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. با توجه به اینکه پس از پرداخت هزینه ثبت‌نام امکان باز پس‌گیری آن وجود ندارد، لذا به داوطلبان توصیه می‌شود پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و آگاهی از شرایط و ضوابط انتخاب رشته، نسبت به پرداخت هزینه ثبت‌نام اقدام کنند.
آن دسته از اعضای هیأت علمی با مرتبه علمی مربی که براساس دفترچه راهنما واجد شرایط استفاده از سهمیه مربیان هستند، باید علاقه‌مندی خود به استفاده از این سهمیه را در محل مربوطه فرم انتخاب رشته اعلام کنند.
معرفی برای مصاحبه منوط به کسب حدنصاب علمی لازم باتوجه به رشته‌محل‌های انتخابی داوطلبان در اولویت‌های ۸۰‌گانه و ظرفیت پذیرش رشته‌محل‌های انتخابی خواهد بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد