hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تهران| خانه مواد فروشان تغییر کاربری می دهد

تهران| خانه مواد فروشان تغییر کاربری می دهد

استاندار تهران تاکید کرد: وضعیت پلاک های(خانه ها) پلمب شده موادفروشان موادمخدر پایتخت باید از لحاظ حقوقی بررسی و بر اساس قانون تملک، ضبط یا مصادره و به اماکن فرهنگی یا فضای سبز تبدیل شود.

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران اظهارداشت: براین اساس و درصورت حل موارد قانونی و حقوقی این موضوع، شهرداری پلاک های پلمب شده مرتبط با عرضه مواد مخدر در مناطق شوش، هرندی و مولوی پایتخت را برای ایجاد فضای سبز تملک کند.
وی افزود: باید مافیای موادمخدر که در پشت این خانه های پلمب شده قراردارند شناسایی و نسبت به وضعیت آنها اقدام شود.
استاندار تهران با تاکید بر اینکه اعتیاد، مهمترین معضل آسیب اجتماعی است بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز نسبت به این آسیب ها تاکید کرده اند از این رو وظیفه همه ما سنگین است.
وی اضافه کرد: امسال باید نگاه تخصصی تر به اعتیاد داشته باشیم تا با همکاری دستگاه ها به وظایف قانونی و شرعی در قبال معتادان عمل کنیم؛ ضمن اینکه با توطئه های جهانی کشت خشخاش در افغانستان روز به روز افزایش یافته و هدف آنها نیز توزیع بویژه در کشورمان است.
محسنی بندپی با بیان اینکه باید معاونت درمان دانشگاه ها برای تامین سلامت معتادان پای کار بیایند گفت: مصوبه های جلسه های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید در کمترین زمان ممکن اجرایی شود.
وی بیان کرد: اگر در جریان بارش ها امسال معتادان محله های تهران جمع آوری نمی شدند با تلفات انسانی روبه رو می بودیم که در این زمینه شهرداری تهران نسبت به انتقال و جابه جایی آنان اقدام کرد.
استاندار تهران همچنین بر حضور نماینده فنی و حرفه ای در مراکز نگهداری معتادان تاکید کرد و گفت: برای خروج معتادان از چرخه بازگشت دوباره به این مراکز، باید مهارت های آموزشی ارائه شود تا شاهد اثربخشی مناسبی در این حیطه باشیم.
محسنی بندپی ساماندهی وضعیت معتادان را مهم خواند و گفت: از شهرداری تهران انتظار بیشتری در این زمینه داریم تا با ایجاد مراکز توانمندسازی معتادان اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: به دنبال مدیریت وضعیت معتادان، دیگر آسیب های اجتماعی جامعه نیز کنترل می شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد