hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تهران| وجود دو هزار دلال سرپایی مسکن در پردیس

تهران| وجود دو هزار دلال سرپایی مسکن در پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص افزایش بی‌رویه قیمت مسکن مهر گفت: ما در پردیس یک تا دو هزار دلال سرپایی داریم که این افراد همواره به دنبال افزایش قیمت مسکن مهر هستند، توصیه ما به ساکنین پردیس این است که هرگز مسکن مهر خود را نفروشند.

سید مهدی هدایت اظهار داشت: تمام سازنده‌ها قراردادهای پنج‌برگی را امضا می‌کنند و تا روزهای آتی در فاز 11 و تا ماه‌های آتی تمامی قراردادهای دیگر فازها به‌صورت روزانه انجام و تا پایان خردادماه به اتمام می‌رسد همچنین امسال هیچ مانعی در بحث قوانین و بودجه در تکمیل مسکن مهر وجود ندارد.

او گفت: در شهر جدید پردیس امسال 40 هزار واحد مسکن مهر واگذار می‌شود که باید دستگاه‌های اجرایی نصبیات و انشعابات را در اولویت قرار بدهند همچنین ما به دنبال آنیم تا هر چه سریع‌تر شهرداری و شورا حمل‌ونقل عمومی را در فازهای مختلف راه‌اندازی کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص بازگشت برداشت‌های گذشته از حساب متقاضیان گفت: 430 میلیارد تومان از آورده متقاضیان به بخش زیرساخت‌ها برای ساخت تونل، دسترسی‌ها برده بودند که به بخش مسکن برمی‌گردد.

هدایت با اشاره به اجرای شعار سال «رونق تولید» در احداث پروژه‌های شهر جدید پردیس تأکید کرد: برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و در راستای شعار سال با تولیدکنندگان داخلی درب، شیشه، درب‌های ضد سرقت، پنجره و... خرید انجام می‌شود.

او در خصوص افزایش بی‌رویه قیمت مسکن مهر تصریح کرد: ما در پردیس یک تا دو هزار دلال سرپایی داریم که این افراد همواره به دنبال افزایش قیمت مسکن مهر هستند، توصیه ما به ساکنین پردیس این است که هرگز مسکن مهر خود را نفروشند.

این مسئول ادامه داد: ما در بحث قیمت مسکن مهر باقیمت‌های نجومی مخالفیم و همچنین از فروش ملک زیر قیمت نیز مخالفیم و مدافع منافع متقاضیان هستیم، در پردیس واحدهایی با قیمت مناطق بالای شهر تهران به فروش می‌رسد، شهروندان منتظر بمانند با احداث مترو قیمت‌ها واقعی می‌شود.

هدایت با بیان اینکه 82 هزار واحد مسکن مهر پردیس در حال بارگذاری است عنوان کرد: تا به امروز 30 هزار واگذارشده و امسال نیز 40 هزار واحد دیگر به متقاضیان تحویل می‌شود، اما در حدود 10 هزار واحد که عمده آن در فاز 8 است به سال 99 می‌رسد زیرا معارض و مشکلات پیمانکار را در فازهای مختلف داشتیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: با شرکت کوزو پارس فاز 11 تفاهم داشتیم که فعالیت در حوزه نصبیات و بنا و... به‌سرعت انجام شود اما در بخش پکیج با مشکلاتی مواجه بودیم که در حال رفع شدن است.

هدایت بیان کرد: امروز مراحل نهایی تحویل زون پنج را داریم و پس‌ازآن زون 1 که آسانسور این زون در گمرک و در حال ترخیص است و پس‌ازآن زون 4 شمالی، در ادامه زون 2 و در پایان زون 3 در پایان سال 98 تحویل متقاضیان خواهد شد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد