hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > تجربه سفر با اسنپ از نگاه چند چهره سینما و موسیقی

تجربه سفر با اسنپ از نگاه چند چهره سینما و موسیقی

اسنپ امسال حامی سی‌وسومین دوره جشنواره‌ بین‌المللی موسیقی فجر است و در سی‌وششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نیز رفت‌وآمد مراجعه‌کنندگان را تسهیل خواهد کرد. 
از تخفیف ۲۵ درصدی برای رفتن به سینماها گرفته تا تخفیف ۳۰ درصدی مراجعه به مراکز هنری و موزه‌ها در ایام مختلف، همه و همه حکایت از توجه اسنپ به رویدادهای هنری کشورمان دارد. خانواده اسنپ تلاش می‌کند تا با حرکت‌هایی هر چند کوچک و همکاری با نهادها، استارت‌آپ‌ها و هنرمندان در جهت رشد و تعالی فرهنگ و هنر ایران زیبا گام بردارد. تلاشی که از چشم هنرمندان دور نمانده است. از کارگردان و  خواننده تا بازیگر و عکاس، از اسنپ برای شما می‌گویند، گفت‌وشنودی که نشان می‌دهد گام‌های کوچک اسنپ دیده شده و به چشم جامعه هنر آمده است.

از وقتی اسنپ آمده، پشت فرمان نمی‌نشینم


«آنچه برای من مهم و ارزشمند است، حمایت اسنپ از رویدادی‌های فرهنگی و هنری در کشور است. ارائه تخفیف‌های ویژه برای علاقه‌مندان و مخاطبان سینما، تئاتر و کنسرت‌های موسیقی توسط اسنپ نشان از فهم و گرایش فرهنگی مدیران این موسسه دارد.» این‌ها را فرشته طائرپور می‌گوید که نامش برای نسل‌هایی از ایرانیان با فیلم «گلنار» و «مدرسه پیرمردها» گره خورده است. او ادامه می‌دهد: «این حرکت در واقع احترام به مخاطب ایرانی و فرهنگ‌ و هنر ایرانی است. انجام چنین حرکت‌هایی از سمت این مجموعه باعث افزایش میل عمومی جامعه به استفاده از محصولات فرهنگی می‌شود.»
این تهیه‌کننده حوزه کودک و نوجوان همچنین می‌گوید:«از وقتی اسنپ روی کار آمده است، به ندرت پشت فرمان خودروی خودم می‌نشینم و ترجیح می‌دهم از خدمات این سامانه استفاده کنم.»

افزودن شهرک‌های اطراف تهران به دامنه خدمات اسنپ


اسنپ اولین استارت‌آپ حوزه فناوری است که بابای زی‌زی‌گولو از خدماتش استفاده می‌کند. امیرحسین صدیق، بازیگر تلویزیون و سینما، با بیان اینکه در اخبار می‌خوانم که حواشی بسیاری پیرامون اسنپ وجود دارد می‌گوید: «این امری طبیعی است، آنچه اهمیت دارد این است که اسنپ روند رو به رشد خودش را حفظ کند و کیفیت سرویسش را هر روز بالاتر ببرد.»
صدیق این روزها حوالی جاجرود زندگی می‌کند و در این باره می‌گوید: «هر بار که اسنپ می‌گیرم برای رسیدن به خانه باید دست به دامان پشتیبانی اسنپ شوم. آنچه برای من مهم است، افزودن شهرک‌های اطراف تهران به دامنه خدمات اسنپ است. که امیدوارم در آینده نزدیک وضعیتی به وجود آید که شهرک‌های اطراف تهران نیز به این سامانه اضافه شوند تا با خیال راحت‌تری از خدماتش استفاده کنم.»

با اسنپ زندگی مردم در شهرهای مختلف ساده‌تر و راحت‌تر شده


شاید گاه‌به‌گاهی که اسنپ می‌گیرد صدای چهچه‌های خودش را در ماشین‌های اسنپی شنیده باشد. علی زندوکیلی، خواننده و نوازنده موسیقی هم یک اسنپی است، او در مورد اسنپ می‌گوید:«گاهی از اسنپ استفاده می‌کنم و باید بگویم که ایده‌ و فکر نو این مجموعه باعث می‌شود تا خدماتی ارائه کند که سبب بهتر شدن زندگی مردم شود. اینکه بتوان از طریق اینترنت و یک اپلیکیشن در شهر سفر کرد و از مبدا به مقصد رسید نشان می‌دهد که چقدر زندگی مردم در شهرهای مختلف ساده‌تر و راحت‌تر شده است. امیدوارم که این ایده‌ نو همواره بهتر شود و روند رو به رشد خودش را حفظ کند.»

اسنپ، پاسخ فناوری به نیاز جامعه مدرن و امروزی


تصویربردار فیلم‌های کیارستمی و عکاس برنده جایزه «ورلدپرس» سیف‌الله صمدیان، فیلم‌ساز و رئیس هیات مدیره انجمن عکاسان ایران، هر چند خودش معمولا از خودروی شخصی استفاده می‌کند اما  اعضای خانواده، دوستان و آشنایانش معمولا اسنپ می‌گیرند.
به نظر صمدیان اسنپ نیاز طبیعی و لازم هر کشور امروزی است. او می‌گوید:« امنیت بالا برای خانواده،  قیمت‌ مقرون‌به‌صرفه اسنپ و خدمات درجه ‌یک این مجموعه در ایران بسیار خوب است. امیدوارم اسنپ باهوش باشد و همواره کیفیت خدماتش را حفظ کند.»
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد