hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > فلسفی قهرمان داستان کاتالون‌ها

فلسفی قهرمان داستان کاتالون‌ها

احمدرضا فلسفی یک فریستایلر (Freestyler) است که در آغاز سال ۲۰۱۸ با حمایت سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ راهی مسابقات بین‌المللی فریستایل فوتبال یا فوتبال نمایشی کاتالونیا (Catalunya Freestyle Football Open) در کشور اسپانیا شد. فریستایل فوتبال در واقع اجرای حرکات نمایشی با توپ فوتبال به سبک‌های مختلف است.
مسابقات بین‌المللی فریستایل فوتبال کاتالونیا در تاریخ ۱۵ دی در شهر بارسلونا برگزار شد و احمدرضا فلسفی با حمایت اسنپ در این رقابت‌ها شرکت کرد.

احمدرضا که چندین مقام آسیایی و جهانی را در کارنامه ورزشی‌اش دارد در تازه‌ترین رقابت خود موفق شد در دو عنوان جریان نمایشی (Showflow) و جدال (Battle) به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را ازآن خود کند.
اسنپ از احمدرضا فلسفی حمایت‌های لازم را به عمل آورد تا این ورزشکار ایرانی بتواند بدون دغدغه و تنها با فکر افتخارآفرینی برای پرچم عزیز ایران در این مسابقات حضور پیدا کند. اسنپ حامی این ورزشکار توانا شد تا او بتواند به قهرمان داستان خودش و کشورش تبدیل شود.
حمایت اسنپ از این قهرمان ملی کشورمان در ادامه دغدغه‌‌های خانواده اسنپ نسبت به ورزش و سلامت افراد جامعه شکل گرفته است و همانطور که پیشتر نیز قول داده بودیم این راه ادامه خواهد داشت.
#قهرمان_داستان_خودت_باش
 
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد