hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > در سفر با اسنپ به یاد داشته باشید

در سفر با اسنپ به یاد داشته باشید

​کاربران همیشگی اسنپ با مقررات این سامانه آشنایی دارند و می‌دانند که قوانین برای راحتی و امنیت آنها در سفر در نظر گرفته شده است. با مطالعه و رعایت «قوانین و شرایط اسنپ» می‌توانید گام موثری در جهت حفظ کیفیت سفرهای اسنپ بردارید. در ادامه چند قانون مهم اسنپ را با هم مرور می‌کنیم.​
۱) درخواست اسنپ برای دیگران
اگر به هر دلیلی می‌خواهید با حساب کاربری شخصی خودتان برای دیگران اسنپ بگیرید باید بدانید که استفاده از خدمات اپلیکیشن اسنپ نیازمند ساخت حساب کاربری است. به یاد داشته باشید که مسئولیت رفتار مسافری که برای او اسنپ می‌گیرید در حین سفرش متوجه شماست. اسنپ امکان پیگیری هویت افرادی که با حساب دیگران درخواست سفر خود را ثبت کردند ندارد و در صورت بروز هرگونه مشکلی به فرد درخواست‌دهنده مراجعه خواهد شد.

۲) درخواست اسنپ برای افراد کمتر از ۱۸ سال

با شروع فصل تابستان و کلاس‌ها و برنامه‌های تابستانی، ممکن است برخی والدین با حساب کاربری شخصی خودشان برای فرزندانشان اسنپ بگیرند. در نظر داشته باشید که استفاده از اسنپ برای اشخاص کمتر از ۱۸ سال مجاز نیست. بر اساس قوانین اسنپ، تنها اشخاصی که بیشتر از ۱۸ سال دارند می‌توانند اقدام به ساخت حساب کاربری در این اپلیکیشن کنند.

۳) انجام سفر غیراسنپی

اگر کاربر در حین سفر شما را تشویق به لغو سفر کرد، لازم است که به چند نکته توجه کنید. با لغو سفر، سیستم نظارت هوشمند سفر شما لغو می‌شود و امکان به اشتراک‌‌گذاشتن اطلاعات سفرتان را از دست می‌دهید.  در این صورت، سفر شما یک سفر غیراسنپی محسوب می‌شود و مسئولیت کامل آن با شخص خودتان است. در صورت مشاهده چنین تخلفی، با ثبت گزارش در پایان سفر می‌توانید به بهبود کیفیت سفرهای اسنپی کمک کنید.

۴) کارت به کارت کردن هزینه سفر

به یاد داشته باشید که در سفر اسنپی انتخاب نوع پرداخت، بر اساس گزینه‌های پرداخت موجود در سرویس اسنپ، با مسافر است. پرداخت نقدی و پرداخت از طریق اعتبار موجود در حساب کاربری (پرداخت اینترنتی، یا از طریق USSD) گزینه‌های موجود در سامانه اسنپ هستند. در صورتی که هزینه سفر خود را از طریق کارت به کارت پرداخت کنید و اشتباهی در مبلغ پرداختی صورت بگیرد اسنپ امکان پیگیری این موضوع را نخواهد داشت. در صورت مشاهده چنین تخلفی، با ثبت گزارش در پایان سفر می‌توانید به بهبود کیفیت سفرهای اسنپی کمک کنید.

۵) عدم تطابق اطلاعات کاربر راننده

در صورتی که چهره کاربر راننده اسنپ با عکس او در اپلیکیشن مطابقت نداشت از سوار شدن خودداری کنید و بلافاصله به پشتیبانی گزارش دهید. اگر در حین سفر متوجه این عدم تطابق شدید می‌توانید با ثبت گزارش خود پشتیبانی اسنپ را از این موضوع مطلع سازید. عدم تطابق شماره پلاک خودرو نیز از دیگر مواردی است که در سفر اسنپی باید به آن توجه داشته باشید. در صورت مشاهده چنین تخلفی، از سوار شدن خودداری کنید و بلافاصله به پشتیبانی گزارش دهید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد