hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کرمان| مصوبات شورای بحران به‌مثابه قانون لازم‌الاجرا هستند

کرمان| مصوبات شورای بحران به‌مثابه قانون لازم‌الاجرا هستند

معاون عمرانی استاندار کرمان با تأکید بر حضور نماینده تام‌الاختیار دستگاه‌ها در کارگروه‌های ستاد بحران گفت: از طریق مجمع نمایندگان کرمان پیگیر تأمین اعتبارات ویژه ستاد بحران استان هستیم.


 سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی در کارگروه آموزش و اطلاع‌رسانی ستاد بحران استان کرمان افزود: مصوبات شورای بحران به‌مثابه قانون بوده و لازم‌الاجرا هستند و حضور نیافتن اعضا در نشست‌های کارگروه‌ها به معنای بی‌توجهی به مسئله بحران و قانون است، ضمن اینکه حضور یک نماینده ثابت و تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی کمک می‌کند که به نتیجه مطلوب دست‌یابیم.

او با اشاره به تدوین سند جامع آموزشی مدیریت بحران استان، ادامه داد: در حوزه آموزش‌های عمومی، هر ارگان و نهادی ازجمله هلال‌احمر و اورژانس که لازم به برگزاری دوره می‌دانند، همکاری لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

موسوی عنوان کرد: در خصوص تأمین اعتبارات ویژه ستاد بحران کرمان با توجه به بحران‌خیز بودن استان، مکاتبات متعدد با سازمان برنامه‌وبودجه و سازمان مدیریت بحران کشوری انجام‌شده و از طریق مجمع نمایندگان پیگیر آن هستیم.

جانشین ستاد مدیریت بحران استان کرمان اظهار داشت: استان کرمان 18 سامانه گسلی فعال دارد و طی یک سال گذشته حوادث متعدد زلزله بالای 6 ریشتر را داشته‌ایم.

موسوی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی در زمان بحران و قدردانی از رسانه‌ها در این زمینه ادامه داد: استان کرمان با مسائل بحرانی ازجمله آب مواجه است که باید به آن‌ها پرداخته شود و آموزش‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها در این زمینه ارائه شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد