hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کرمان| کانون کارشناسان رسمی دادگستری از توانمندترین مراکز علمی استان است

کرمان| کانون کارشناسان رسمی دادگستری از توانمندترین مراکز علمی استان است

استاندار کرمان با اشاره به اهمیت کار کارشناسی که همواره از هدر رفت سرمایه‌های جلوگیری می‌کند، گفت: کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان مجمعی از افراد توانمند علمی و متخصص است که باید از این ظرفیت در جهت توسعه برنامه محور و کاهش هزینه‌ها به‌خوبی استفاده کرد.


دکتر محمدجواد فدائی در دیدار با اعضای هیئت‌مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری افزود: کانون کارشناسان رسمی دادگستری یکی از مراکز مشاوره فعال و با توجه به تخصص و تجربه، یکی از توانمندترین مراکز علمی استان به شمار می‌رود. او با اشاره به برخی نقیصه‌های دستگاه‌های اداری در حوزه کارشناسی تصریح کرد: به دلیل توجه نکردن به اعمال‌نظر کارشناسی در کارها توسط مدیران، کارنابلدی کارشناسان و ضعف کارشناسی، بسیاری از کارها به‌درستی در سیستم اداری انجام نمی‌شود. فدائی با تأکید بر اهمیت کار کارشناسی در تصمیم‌گیری‌های دولتی اظهار داشت: برای تصمیم‌گیری صحیح و جلوگیری از دوباره‌کاری، باید مدیران را به استفاده از نظرات کارشناسان در بدنه دستگاه‌های اجرایی قانع کرد.

استاندار کرمان در این نشست ضمن تقدیر از زحمات کانون کارشناسان در حل اختلافات دستگاه‌های اجرایی استان، خواستار همکاری کانون کارشناسان با استانداری شد و افزود: این کانون با پتانسیل کارشناسی زیادی که دارد، می‌تواند به‌عنوان یک اتاق فکر به حوزه اجرایی استان کمک کند. فدائی تصریح کرد: باید زمینه همکاری کانون کارشناسان با دستگاه‌های اجرایی استان برای ارائه راه‌حل‌ها و نظرات کارشناسی فراهم شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد