hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان| یک ونیم تن انواع مواد مخدر در خاش کشف شد

سیستان و بلوچستان| یک ونیم تن انواع مواد مخدر در خاش کشف شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از هلاکت ۲ سوداگر مرگ، دستگیری ۳ قاچاقچی و کشف یک‌تن و ۴۹۶ کیلو مواد افیونی در شهرستان خاش خبر داد.


 سردار محمد قنبری گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با کار گسترده اطلاعاتی یک باند بزرگ قاچاق مواد افیونی که به‌صورت مسلحانه با استفاده از خودرو‌های تیزرو قصد جابه‌جایی محموله سنگین مواد مخدر از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

او افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر، با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را که در یکی از محور‌های روستایی شهرستان خاش با ۲ دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه‌جایی مواد مخدر بودند، تحت نظر قرار دادند که سوداگران مرگ به‌محض ورود به منطقه کمین پلیس، با آن‌ها درگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات با آتش پرحجم تیم‌های عملیاتی پلیس، ۲ نفر از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسیدند و ۳ نفر از آنان دستگیر شدند. سردار قنبری عنوان کرد: مأموران پلیس در پاک‌سازی منطقه درگیری و بازرسی از خودرو‌های متعلق به اعضا این باند، یک‌تن و ۴۲۵ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک، ۶۹ کیلو و ۷۶۸ گرم هروئین، یک کیلو و ۸۵۰ گرم سایر مواد مخدر، ۲ قبضه اسلحه کلاش، ۱۰ تیغه خشاب حاوی ۱۸۱ فشنگ جنگی و یک دستگاه بی‌سیم کشف کردند. فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش تعیین‌کننده شهروندان در موفقیت‌های پلیس، از آن‌ها خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باند‌ها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد