hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کرمانشاه| عرضه کتب با 20 درصد تخفیف در نمایشگاه کتاب کرمانشاه

کرمانشاه| عرضه کتب با 20 درصد تخفیف در نمایشگاه کتاب کرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: نخستین روز از برپايی نمایشگاه کتاب استانی کرمانشاه با فروش ۸۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بن کارت خرید کتاب همراه بود.


حجت‌الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه هم‌زمان با نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، (یکشنبه، ٢٠ آبان) در محل نمایشگاه‌های دائمی استان کرمانشاه واقع در بوستان شاهد آغاز به کارکرد.

او با اشاره به عرضه ٢٠ درصد تخفیف در نمایشگاه، افزود: در راستای حمایت و ترغیب دوستداران کتاب، بن کارت‌های الکترونیکی خرید کتاب با ٢٠ تا ٤٠ درصد تخفیف به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

جعفری، نمایشگاه کتاب کرمانشاه را یکی از نمایشگاه‌های پربازدید و پرفروش در کشور خواند و اظهار کرد: استقبال گسترده مردم و مسئولین از چهاردهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه در گام اول تنها در نیمی از روز، با فروش ٨٩ میلیون و ٤٠٠ هزار تومان بن کارت خرید کتاب همراه بود.

او با اشاره به استقرار بانک شهر در محل برگزاری نمایشگاه، عنوان کرد: بازدیدکنندگان با در دست داشتن کارت ملی و متناسب با مدرک تحصیلی خود می‌توانند از بن کارت‌های خرید کتاب برخوردار شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: به‌منظور رفاه حال بازدیدکنندگان و حمایت از کتاب‌فروشان، بن کارت‌های الکترونیکی خرید کتاب تا دو هفته پس از برگزاری نمایشگاه نیز جهت خرید در کتاب‌فروشی‌ها معتبر است.

گفتنی است، نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه از (٢٠ تا ٢٥ آبان) صبح‌ها از ساعت ٩ تا ١٢ و عصرها از ساعت ١٥ تا ٢٠ مهیای بازدید علاقه‌مندان است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد