hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > چهارمحال و بختیاری | تکمیل پروژه‌ها در گرو ۱۵۰ میلیارد تومان

چهارمحال و بختیاری | تکمیل پروژه‌ها در گرو ۱۵۰ میلیارد تومان

یکی از خواسته‌های اصلی مردم چهارمحال و بختیاری تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره است که می‌تواند سهم بزرگی در حل مشکلات جوانان این منطقه داشته باشد. مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در این زمینه گفت: تکمیل پروژه‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری نیازمند ۱۵۰ میلیارد تومان است که در مقابل اعتبارات ملی و استانی ورزش و جوانان محدود است. 

حمید کریمی اظهار داشت: اعتبارات استانی ورزش و جوانان استان بین 12 تا 13 میلیارد تومان و اعتبارات ملی نیز تقریبا به همین میزان است که مجموع آن‌ها رقم ناچیزی است.

او با اشاره به ساختمان خوابگاه ورزشکاران بیان کرد: ساختمان خوابگاه ورزشکاران به مدت 16 سال نیمه‌تمام رهاشده بود که یکی از بدهی‌های آن 2 میلیارد تومان بابت زمین آن بود که 500 میلیون تومان از بدهی آن پرداخت شد. کریمی با اشاره به تجهیزات خریداری‌شده و تعمیرات انجام‌شده در مجموعه‌های ورزشی استان خاطرنشان کرد: در مجموعه‌های ورزشی انقلاب و تختی شهرکرد اقدامات خوبی انجام‌شده است. علاوه‌ بر پیست سوارکاری در مجموعه تهلیجان شهرکرد لاین دوچرخه‌سواری نیز احداث می‌شود، همچنین در مجموعه ورزشی انقلاب در صورت امکان پیست اسکیت و لاین دوچرخه‌سواری نیز احداث می‌شود. او با بیان اینکه اقتصاد ورزش امروز در دنیا حرف اول را می‌زند، گفت: همه کشورهای موفق دنیا توانسته‌اند اقتصاد ورزشی خود را فعال کنند. مدتی قبل نیز شرکت کوشک سرمایه‌گذاری در زمینه ورزش انجام داد که نتایج خوبی نیز در پی داشت اما بنابر دلایلی دیگر امکان سرمایه‌گذاری نداشتند. او با بیان اینکه انجمن خیران نیز ثبت‌شده است، ادامه داد: با مسئولان شرکت فولاد و پتروشیمی لردگان به‌محض اینکه وارد چرخه تولید شوند وارد مذاکره می‌شویم. کریمی با اشاره به توسعه ورزش در مناطق روستایی تصریح کرد: تعداد خانه‌های ورزش روستایی 9 عدد بود که در اوایل امسال 100 خانه ورزش روستایی فعال و اکنون نیز 100 خانه دیگر فعال می‌شود. او با اشاره به احداث خانه جوان گفت: یک میلیارد و 100 میلیون تومان به احداث خانه‌های جوان اختصاص یافت که بر اساس مصوبه نیز 20 درصد از اعتبارات ورزشی به این امر اختصاص یافت که تعداد خانه‌های جوان از 10 عدد به 200 عدد رسیده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد