hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > معمای روز، استقلالی حامی پرسپولیس که بود؟

معمای روز، استقلالی حامی پرسپولیس که بود؟

بعد از اینکه مازیار ناظمی، مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش در صفحه شخصی توییتر خود از تماس بازیکنان استقلال با بازیکنان پرسپولیس در قطر و آرزوی آنها برای موفقیت پرسپولیس در بازی حساس مقابل السد در نیمه‌نهایی آسیا پرده برداشت، جنجال بزرگی راه افتاد. هواداران استقلال از این مسأله ناراحت شدند و به انتقاد شدید از بازیکنان و عوامل باشگاه پرداختند!

میزان انتقادها از استقلالی‌ها به قدری بود که درنهایت مهدی رحمتی به‌عنوان کاپیتان تیم مجبور شد موضوع را بررسی کند. نتیجه تلاش رحمتی برای پیگیری این موضوع که کدام بازیکنان استقلال با بازیکنان پرسپولیس تماس گرفتند و برای آنها آرزوی موفقیت کردند شد تکذیب ادعای رسمی مدیرکل وزارت ورزش!
رحمتی در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:
« واقعا پیگیری این موضوع برایم سخت بود، چون از یک طرف منافع ملی وجود داشت و از طرف دیگر طرفداران تیم استقلال که در سرما و گرما از ما حمایت می‌کنند. من با وجود اینکه دوستان زیادی در تیم رقیب دارم، ولی از اینکه عنوان شده بود با بازیکنان حریف برای موفقیت در آسیا تماس گرفتم، تعجب کردم آن هم در روزی که استقلال بازی حساسی در جام حذفی داشته، چون واقعا چنین تماسی از طرف من و همبازیانم در استقلال گرفته نشد. وقتی پیگیر شدم که چه کسی این خبر را عنوان کرده، متوجه شدم که آقای مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در صفحه توییترش چنین موضوعی را از طرف استقلالی‌ها نوشته، به همین دلیل امروز برای احترام به شما موضوع را پیگیری کردم. در تماس با ایشان سوال کردم که چه کسی با بازیکنان تیم پرسپولیس از تیم ما تماس گرفته که بعد از چند دقیقه مکالمه به جواب قانع‌کننده‌ای نرسیدم. درواقع ایشان اسمی نیاوردند و من هر چه به‌عنوان کاپیتان و نماینده تیم استقلال سعی کردم بدانم کدام بازیکن ما با بچه‌های تیم حریف تماس گرفته، جوابی درست و قانع‌کننده‌ نشنیدم. به نظرم خبر صحت نداشته و پیگیری من که این را نشون می‌داد، مگر اینکه خود ایشان به هواداران توضیح بدهند. با این شرایط تصور می‌کنم هواداران تیم استقلال هم نسبت به اخبار حساسیت به خرج بدهند و از منابع رسمی و درست خبرها را پیگیری کنند که خدای ناکرده با آبروی کسی بی‌دلیل بازی نشود.»

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد