hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| اعلام فراخوان سرمایه‌گذاری برای ۲ پروژه شهرداری گرگان

گلستان| اعلام فراخوان سرمایه‌گذاری برای ۲ پروژه شهرداری گرگان

شهردار گرگان گفت: فراخوان سرمایه‌گذاری پروژه هتل ناهارخوران و پروژه تفریحی – تجاری چهارشنبه‌بازار اعلام شد.


عبدالرضا دادبود در صحن علنی شورای شهر گرگان اظهار کرد: در حوزه درآمد برخلاف عددی که منعکس شد شهرداری در چارچوبی که تعریف‌شده بودجه را در مسیر خوبی پیش می‌برد.

او افزود: بخش زیادی از درآمد از فروش املاک و زمین و سرمایه‌گذاری محقق می‌شود. پیش‌بینی ما در بودجه برای درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد تومان و همچنین پیش‌بینی درآمد حاصل از فروش املاک ۳۷ میلیارد تومان بود.

دادبود ادامه داد: فروش املاک با تهاتر پروژه‌های عمرانی اتفاق می‌افتد که در نیمه دوم سال محقق می‌شود.

او اضافه کرد: در زمینه سرمایه‌گذاری هم مقدماتی لازم دارد و تأخیرات آن بابت هیئت عالی سرمایه‌گذاری بود که اکنون روند خوبی اتفاق افتاده است. دادبود گفت: در هفته‌های آینده هم پروژه‌های خوبی را شروع می‌کنیم تا درآمد ما از این طریق محقق شود. دادبود اظهار کرد: بخش دیگر درآمد ما طلبی است که از دولت داریم، ۱۰۰ میلیارد تومان طلب ما از دولت است که ۲۷ میلیارد تومان آن ثبت‌شده است. شهردار گرگان گفت: قول‌هایی از طرف دولت داده‌شده تا از خرید اوراق خزانه این بدهی را تسویه کند و بخشی هم مربوط به پروژه‌های عمرانی است که در حوزه‌ ذیحسابی داده می‌شود که هنوز در استان اعلام‌نشده است. دادبود خاطرنشان کرد: نگاه به شهرداری‌ها در استان نگاه خوب و مناسبی است و قول‌های مساعدی از طرف استاندار داده‌شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد