hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > حسن‌زاده: به استقلال ارفاق کردیم

حسن‌زاده: به استقلال ارفاق کردیم

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دیروز رأی خود در مورد بازی برگزار نشده سوپرجام بین پرسپولیس و استقلال را اعلام و نتیجه را 0-3 به سود سرخ‌ها عنوان کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دیروز رأی خود در مورد بازی برگزار نشده سوپرجام بین پرسپولیس و استقلال را اعلام و نتیجه را 0-3 به سود سرخ‌ها عنوان کرد. این تأییدی بر حکم اخیر سازمان لیگ بود که نتیجه این رویارویی را 0-3 دانسته و سپس رأی خود را به کمیته انضباطی ارجاع داده بود. این کمیته در حکم دیروز خود تأکید کرده است که اضافه بر تقویم تمامی مسابقات که از سه ماه قبل به باشگاه‌های درگیر ابلاغ شده، طی نامه‌ای مورخ 11 تیر برگزاری سوپرجام از نو به سرخابی‌ها و 9 نهاد و شرکت دیگر ابلاغ شده اما استقلال فردای آن روز خواستار تعویق در این تاریخ شده است و سپس 19 تیر سازمان لیگ در پاسخی کتبی، تصریح کرده که به سبب ضیق وقت،  امکان تغییر تاریخ وجود ندارد و پرداخت خسارات ناشی از عدم حضور در این مسابقه برعهده مدیران آبی خواهد بود. رأی صادره البته توسط کمیته انضباطی قابل تجدیدنظرخواهی توصیف شده و به استقلالی‌ها یک هفته در این ارتباط مهلت داده شده است.
اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی دیروز نه تنها حکم صادره را منصفانه برشمرد، بلکه گفت: به آبی‌ها ارفاق هم شده است زیرا کمیته و سازمان لیگ این اختیار و امکان را داشتند که جریمه‌هایی سنگین و چند میلیاردی را از آبی‌ها بابت غیبت‌شان بگیرند. وی افزود: خلاصه ماجرا این است که استقلال آمادگی حضور در مسابقه 29 تیر را نداشته و حتی تیمش در خارج از کشور بسر می‌برده است. مهم‌ترین رکن و دلیل صدور رأی ما، اشاره صریح عباسی ملکی نماینده استقلال در جلسه شورای تأمین است. آنجا که آماده نبودن تیم برای شرکت در این بازی را اعلام کرد. تصمیم‌های متخذه در تشکیلات عالی فوتبال باید رعایت شود و در گذشته نزدیک هم مواردی از این دست را داشته‌ایم که AFC به درخواست‌های ما برای تغییر تاریخ برخی مسابقات بی‌اعتنایی کرده است که دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی از آن دست بود. برخلاف آنچه گفته می‌شود، سازمان لیگ از ما درخواست جریمه کردن مالی استقلال را نداشته و این رأی قضایی ما است و استقلال و حتی سازمان لیگ اگر آن را قبول ندارند، می‌توانند به کمیته استیناف اعتراض کنند.
در همین راستا، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال دیروز گفت که آبی‌ها قطعاً به این نتیجه اعتراض خواهند کرد تا کمیته استیناف نیز در این باره اعلام رأی کند. وی افزود: این حق ما است که خواستار تغییر نتیجه شویم. فتحی درباره سایر مسائل جاری آبی‌ها نیز گفت: اگر به تمرین (روز سه‌شنبه) استقلال رفتیم، برای روحیه دادن به بازیکنان بود. وی درباره آخرین وضعیت تیام و جپاروف اظهار داشت: یکی از آنها سه‌شنبه شب و دیگری چهارشنبه به تهران می‌رسند تا صحبت‌های نهایی را با آنها داشته باشیم. به هر حال تمامی باشگاه‌ها مشکل اقتصادی دارند و باید دست به دست هم بدهیم تا این گونه کاستی‌ها رفع شود. وی گفت: نامه درخواست ظاهراً 8/1 میلیارد تومانی ذوب آهن برای انتقال مرتضی تبریزی به جمع آبی‌ها هنوز به دستش نرسیده است و مدعی شد مجید حسینی در انتقالش به لیگ ترکیه مرتکب اشتباه شده است و به تیم استقلال بازخواهد گشت.
اعتراض تند رحمتی به نتیجه سوپرجام
سیدمهدی رحمتی، کاپیتان و دروازه‌بان استقلال عصر دیروز به رأی صادره درخصوص بازنده اعلام شدن این تیم در سوپرجام بشدت اعتراض و در بیانیه‌ای تصریح کرد که عدالت در این ماجرا رعایت نشده است. وی آورده است: چرا وقتی یک هوادار استقلال در فینال جام حذفی نابینا شد، خبری از مسئولان سازمان لیگ نشد؟ مگر محل انجام آن دیدار توسط سازمان لیگ تعیین نشده بود؟ شاید مسئولان قبلی استقلال در این زمینه کوتاهی کرده‌اند اما وقتی هواداران ما این همه خون دل می‌خورند، نمی‌توان بی‌تفاوت ماند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد