hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کهکیلویه و بویر احمد| رفع مشکل آب شرب از مطالبات اصلی مردم استان

کهکیلویه و بویر احمد| رفع مشکل آب شرب از مطالبات اصلی مردم استان

 استاندار کهکیلویه و بویر احمد مشکل آب شرب را از دغدغه‌ها و مطالبات اصلی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ذکر و خاطرنشان کرد: این مشکلات باید با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی این موضوع مدیریت شود.


علی محمد احمدی بر مدیریت مصرف و توزیع آب شرب شهرها به‌ویژه شهرهای با تنش آبی بالا تأکید و تصریح کرد:‌ باید فرهنگ مصرف بهینه آب در بطن جامعه نهادینه شود.

احمدی گفت: آب‌رسانی به شهرهایی همچون باشت و برخی شهرهای گرمسیری که این روزها با کمبود آب روبه‌رو هستند از طریق حفر چاه و ارائه راهکار و راهبردهای کوتاه‌مدت و میان‌مدت در دستور کار قرار گیرد.

او خواستار نظارت مستمر بر عملکرد کاری پیمانکاران حوزه آب در بخش‌های خط انتقال و تأسیسات شد و ادامه داد: جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز با شدت بیشتری نسبت به گذشته انجام و متخلفان به دستگاه قضا معرفی شوند.

به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نباید بروکراسی اداری و برخی نامه‌نگاری‌ها منجر به طولانی شدن حل مشکلات آبی استان شده و می‌طلبد مدیران با حساسیت و در کمترین زمان ممکن آب شرب مردم را تأمین کنند.

احمدی با تأکید بر اینکه نقش رسانه‌ها در مدیریت مصرف آب انکارناپذیر است، اظهار داشت: انتظار می‌رود در فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف بهینه آب بیش‌ازپیش تلاش کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بلوک‌بندی مصرف آب و اطلاع‌رسانی به‌موقع و دقیق در این زمینه به مردم با ارائه برنامه زمان‌بندی باشد و آب مناطق بر اساس این جدول قطع شود تا شهروندان به‌موقع بتوانند نسبت به ذخیره‌سازی آب موردنیاز اقدام کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد