hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کردستان| آخرین جزئیات حادثه برخورد تانکر سوخت با اتوبوس در سنندج

کردستان| آخرین جزئیات حادثه برخورد تانکر سوخت با اتوبوس در سنندج

استاندار کردستان با تکذیب عراقی بودن نفت‌کش، گفت: در حادثه برخورد تانکر نفت‌کش با اتوبوس مسافربری سنندج – تهران ۱۱ نفر جان خود را از دست دادند.


بهمن مرادنیا گفت: در حادثه سه‌شنبه‌شب ۱۱ نفر کشته و پنج نفر نیز مصدوم شدند که حال فعلی آن‌ها خوب و تعدادی نیز ترخیص شدند. استاندار کردستان در مورد علت حادثه گفت: مقصر اصلی این حادثه نفت‌کش بود که با برخورد به اتوبوس موجب انفجار و آتش‌سوزی شد. وی عراقی بودن این نفت‌کش را تکذیب کرد و گفت: بنده از ابتدا در محل حادثه حاضر شدم و پلاک نفت‌کش نیز ایران ۲۹ مربوط به استان کرمانشاه است.

استاندار کردستان در مورد اظهارات ضدونقیض در مورد آمار کشته‌شدگان نیز گفت: کسی نمی‌خواهد که آمار را از مردم یا رسانه‌ها مخفی کند. مرادنیا افزود: علل اتفاق این حادثه جدا از خود نفت‌کش با تعیین نیرو‌هایی در دست بررسی است.

استاندار کردستان در مورد مشکلات موجود در بلوار دکتر حسینی گفت: بنده شاهد مشکلاتی در این بلوار بودم و در اولین فرصت نسبت به اصلاح آن‌ها اقدام خواهد شد. وی در مورد نحوه امدادرسانی نیرو‌های امدادی نیز گفت: با توجه به حضور بنده در ابتدا این اتفاق شاهد تلاش و زحمات نیرو‌های امدادی به‌خصوص آتش‌نشانی بودم و آن‌ها با تمام وجود نسبت مهار آتش اقدام کردند. او افزود: مهار هزاران لیتر مواد سوختی کار بسیار سختی است که نیرو‌های آتش‌نشانی با تلاش بسیار آن را مهار کردند. گفتنی است رئیس‌جمهوری در پیامی با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان حادثه تلخ و تأسف‌بار در پایانه مسافربری سنندج از مسئولان استان کردستان خواست نسبت به بررسی دقیق علت وقوع این حادثه و رسیدگی به خانواده‌های داغ‌دیده و تسکین آلام اقدام کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد