hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سیستان و بلوچستان| اهمیت رفع مشکلات فاقدین شناسنامه

سیستان و بلوچستان| اهمیت رفع مشکلات فاقدین شناسنامه

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ثبت‌احوال از نهاد‌های مهم و اساسی در زندگی مردم به شمار می‌رود، تأکید کرد: تأمین نیروی انسانی موردنیاز این نهاد برای ارائه خدمات بهتر در استان در اولویت است. 

سید دانیال محبی در نشست شورای هماهنگی ثبت‌احوال استان که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور برگزار شد، با بیان اینکه هر فرد در بدو تولد تا وفات سروکارش با ثبت‌احوال است که این امر نشان از مهم بودن ثبت‌احوال دارد بر رفع مشکلات ثبت‌احوال استان تأکید کرد. وی با اشاره به اهمیت رفع مشکلات فاقدین شناسنامه سیستان و بلوچستان گفت: ضروری است از همه ظرفیت‌ها و توان برای رفع مشکل باقی‌مانده فاقدین شناسنامه استان استفاده کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ازآنجایی‌که بیشترین جمعیت این استان در مناطق روستایی بسر می‌برند که ارائه خدمات در بخش‌های مختلف ازجمله ثبت‌احوال را با مشکل روبه‌رو کرده نیازمند توجه ویژه مسئولان کشوری هستیم. محبی یکی از مشکلات سیستان و بلوچستان را انتخاب اسامی و فامیل‌های نامربوط در بین برخی افراد ذکر کرد و گفت: لازم است باوجود ویژگی‌های بسیار مطلوب و مثال‌زدنی مردم این دیار نظیر خونگرمی و مهربانی فرهنگ‌سازی برای انتخاب نام و فامیل مناسب نیز موردتوجه قرار گیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد