hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > هرمزگان| ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان

هرمزگان| ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان

استاندار هرمزگان در نشست ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، عنوان کرد: یکی از مشکلات اساسی ما بازاریابی برای فروش محصولات است که شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند، محصولات را در قالب شبکه فروش به گروه‌های هدف برسانند.


فریدون همتی ادامه داد: امروزه از بستر اینترنت و به شکل علمی می‌توان در گستره بسیاری شغل ایجاد کرد که بازاریابی به این شیوه موجب رونق چشمگیر تولید خواهد شد و به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می‌کند.

وی افزود: با تکیه بر اقتصاد دانش‌بنیان و شرکت‌هایی که بر این مبنا تشکیل‌شده‌اند می‌توان در حوزه رونق تولید انبوه اقدامات قابل‌توجهی صورت داد. همتی با تأکید بر اینکه باید به مشاغل خرد و خانگی توجه ویژه‌ای داشته باشیم، تصریح کرد: بهره‌گیری از اقتصاد دانش‌بنیان موجب اشتغال‌زایی گسترده‌ای با کمترین هزینه خواهد شد که تمامی جامعه را شامل می‌شود. وی خاطرنشان کرد: باید به اقتصاد دانش‌بنیان توجه بیشتری داشته باشیم و برای حل مسائل از شرکت‌های دانش‌بنیان راهکار بخواهیم. استاندار هرمزگان با بیان اینکه بانک‌ها باید پرداخت تسهیلات را تسریع بخشند تا هرچه زودتر منجر به ایجاد اشتغال شود، اظهار داشت: در زمینه وثیقه‌های بانکی نیز باید با متقاضیان همکاری شود و املاک روستایی به‌عنوان وثیقه پذیرفته شود. همتی گفت: فرمانداران در هر شهرستان بر فرآیند دریافت این تسهیلات و همچنین راه‌اندازی واحد‌ها نظارت کامل داشته باشند تا تسهیلات صرف کار‌های غیر مرتبط نشود. معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری هرمزگان نیز در این نشست گفت: در سال جاری تاکنون ۴۳ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال روستایی و عشایری در هرمزگان از محل صندوق توسعه ملی با میانگین سود شش درصد پرداخت‌شده است. ایرج حیدری افزود: ۱۴۴ میلیارد تومان از این محل به استان هرمزگان اختصاص‌یافته و بیش از هزار و ۲۰۰ طرح برای دریافت این تسهیلات در سایت کارا ثبت‌شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد