hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گیلان| انتقاد از فعالیت‌ هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری بانک ملی

گیلان| انتقاد از فعالیت‌ هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری بانک ملی

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: هلدینگ‌های سرمایه گذاری بانک ملی فعالیتی مناسب نداشته و به حیات خلوت‌ برخی افراد تبدیل شده است.
منوچهر جمالی در تذکری شفاهی به وزیر اقتصاد در پایان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: شرکت‌های هلدینگ سرمایه گذاری بانک ملی منتقله از گروه صنعتی آریا در شهرستان رودبار به بانک ملی فعالیت مناسبی ندارند و زیان‌ده هستند. برای واگذاری به بخش خصوصی فعالیت مناسبی از هلدینگ‌های سرمایه گذاری بانک ملی دیده نمی‌شود و دارای مشکلاتی نظیر قیمت کارشناسی غیر واقعی و بسیاری مسائل مشکل ساز است، لطفا به این مسئله رسیدگی فوری شود.
وی در ادامه بیان کرد: از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره قول قطعی راه‌اندازی واحدهای چرم کشف گنجه تشکر می کنم و از ایشان می‌خواهم این کار را سریعا شروع کنند تا مردم امیدوار شوند. از وزیر راه و شهرسازی که صدای مردم را در رابطه با عوارض شنیدند و بخشی از مشکلات را برطرف کردند تشکر می کنم و امیدواریم با تعیین تکلیف قبلی مشکل به صورت کامل حل شود.
جمالی در پایان گفت: از وزیر ارتباطات می خواهم به نقاط کور آنتن دهی تلفن همراه در بخش‌های وسیع از شهرستان رودبار که برای مردم مشکل ایجاد کرده رسیدگی کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد