hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| ۸۴ واحد مسکونی روستایی در گلستان نوسازی و بهسازی شدند

گلستان| ۸۴ واحد مسکونی روستایی در گلستان نوسازی و بهسازی شدند

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان با اشاره به نوسازی و بهسازی ۸۴ واحد مسکونی روستایی مددجویان کمیته امداد در استان، گفت: بانک‌های پرداخت‌کننده تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی، هرچه سریع‌تر تکلیف ۹۷۸ پرونده را مشخص کنند.


محمدتقی زمانی‌نژاد اظهار داشت: تعداد عقد قرارداد متقاضیان دریافت تسهیلات طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی در استان گلستان به 2 هزار و 751 فقره رسیده است.

وی با ابراز خرسندی از مشارکت روستاییان در طرح نوسازی و بهسازی مسکن روستایی گفت: 7 بانک پرداخت‌کننده تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی از سهمیه سال 95 تاکنون با 2 هزار و 751 متقاضی عقد قرارداد انجام داده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان اظهار داشت: انتظار می‌رود در راستای عملیاتی‌شدن دستور استاندار درباره نحوه اخذ تضمین بانکی از متقاضیان تسهیلات، هر چه سریع‌تر پرونده‌های 978 متقاضی دیگر معرفی‌شده به بانک تعیین تکلیف شود و بارونق چرخه تولید مسکن مقاوم، شاهد حفظ جان و مال روستائیان براثر وقوع زلزله و دیگر بلایای احتمالی باشیم.

وی یادآور شد: تسهیلات قرض‌الحسنه طرح ویژه با مبالغ 180 و 200 میلیون ریال از طریق 7 بانک عامل، بدون سپرده‌گذاری و نوبت‌دهی، با کارمزد 5 درصد و بازپرداخت 15 ساله پرداخت به روستائیان پرداخت می‌شود.

زمانی‌نژاد به تکمیل 84 واحد مسکونی روستایی اشاره کرد و گفت: این واحدهای مسکونی از تسهیلات طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی سنوات قبل در قالب اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه تکمیلی در چارچوب تفاهم‌نامه منعقدشده با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برخوردار شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان افزود: در راستای اجرای این تفاهم‌نامه و با رعایت شرایط و مقررات پیش‌بینی‌شده، متقاضیانی که پیش‌تر از تسهیلات طرح ویژه برای احداث واحد مسکونی روستایی بهره‌مند شده بودند اما موفق به بهره‌برداری از واحد مسکونی نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به شعب شهرستانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و به قید اولویت از مزایای این طرح برخوردار شوند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد