hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| برگزاری کارگاه آموزشی در زندان مرکزی گرگان

گلستان| برگزاری کارگاه آموزشی در زندان مرکزی گرگان

در بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان کارگاه آموزشی تاثیر راهبردی نماز در تکامل انسان در زندان مرکزی گرگان و با حضور حجت الاسلام رضایی نماینده ولی فقیه سپاه کردکوی برگزار شد.
کارگاه آموزشی تاثیر راهبردی نماز در تکامل انسان توسط ستاد اقامه نماز زندان مرکزی گرگان در محل موسسه قرآن و عترت آن اداره و با حضور حجت الاسلام رضایی نماینده ولی فقیه سپاه کردکوی به جهت روشن شدن افکار مددجویان که در ماه مبارک رمضان بوسیله نماز سعی در ارتباط با خداوند دارند برگزار گردید.
حجت الاسلام سید مسلم حسینی،مسئول ستاد اقامه نماز زندان مرکزی گرگان گفت : هدف از برگزاری این کارگاه اجرای دستورالعمل های ابلاغی و روشن سازی افکار عمومی و پیدایش مسیر ارتباطی با پروردگار عالم است.
مسئول ستاد اقامه نماز در ادامه گفت : حضور و اشتیاق مددجویان در این همایش بسیار خوب و با مشارکت آنها در مباحث همراه بود و مطالب ارزنده ای هم در این باب توسط سخنران برنامه مطرح شد.
رضایی نماینده ولی فقیه در سپاه کردکوی در مباحث خود از شیوه برگزاری نماز با اخلاص سخن گفت و ابراز داشت : برگزاری نماز اول وقت ، فکر کردن به معانی آیات و اذکار نماز ، تفکر در بزرگی و بخشندگی خداوند ، امیدوار بودن به رحمت خدا و اینکه بدانیم در مقابل چه کسی ایستاده ایم و چه کسی را تعظیم می کنیم باعث خواهد شد تا ارتباط موثر و با اخلاص داشته باشیم.
وی با اشاره به حضور در نماز جماعت افزود : برپایی نماز به جماعت نشان از وحدت مسلمین ، ارتباط اجتماعی و اخلاقی است و خداوند این وحدت را دوست دارد و برای آن حسنات زیادی در نظر گرفت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد