hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > چراغ سبز خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران

چراغ سبز خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران

در سالی که «رونق تولید» نام دارد وضعیت واحدهای صنعتی و تولیدی در خراسان جنوبی با توجه به شرایط اقتصادی موجود همانند سایر نقاط کشور، مطلوب نیست اما می‌توان رونق تولید را با عزم ملی و همت مضاعف مسئولان در رفع موانع و نیز حمایت ویژه از تولیدکنندگان داخلی محقق کرد.

 به گزارش ایرنا، در سال‌های اخیر وضعیت اقتصادی کشور سبب شد بخش زیادی از واحدهای تولیدی از چرخه تولید خارج‌شده و مشکلات فراوانی سر راه سرمایه‌گذارانی که با خون و دل برای توسعه اقتصادی ایران کوشیده بودند قرار گیرد.

امروز واحدهای صنعتی و تولیدی با مشکلات متعددی دست‌وپنجه نرم می‌کنند که هرکدام از مشکلات به‌تنهایی می‌تواند سبب ایجاد گره‌های محکم در کار تولیدکنندگان شود. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان جنوبی گفت: اگر قرار است واحدهای تولیدی را درمان کنیم باید تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد تا تورم مالی کم شود و واحدها به رونق برسند. محسن احتشام افزود: در سال رونق تولید که مقام معظم رهبری نیز بر تولید محوری تأکیددارند بایستی به معنای واقعی بخش خصوصی را حمایت کرده، موانع را از پیش روی آنان برداشته و فضا را برای سرمایه‌گذاران تسهیل کرد. او با بیان اینکه دنبال تسهیل فضای کسب‌وکار هستیم اظهار داشت: مختص هرکدام از واحدهای بزرگ جلسات تخصصی برگزار شود و نسخه‌ای نوشته و آن را درمان کنیم. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه پیشبرد صنعت استان نیازمند تفکرات نو است گفت: در این زمینه از پیشنهادات و نظرات بخش خصوصی استقبال می‌کنیم. مشیرالحق عابدی افزود: بخش خصوصی و دولتی در کنار هم برای پیشرفت و توسعه استان بایستی همکاری کنند. او بیان کرد: در بازدیدهای میدانی که از واحدهای تولیدی انجام می‌شود، دستگاه‌های اجرایی با صاحبان صنعت تعامل بیشتری برقرار می‌کنند. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: گفتمان بخش خصوصی و دولت سبب تعامل، ارتباط‌گیری و برگزاری جلسات مفید و نتیجه‌گیری مطلوب می‌شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد