hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > شهردار قم: ضامن هرگونه سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص) هستیم

شهردار قم: ضامن هرگونه سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص) هستیم

شهردار قم با اشاره به اخذ تمام مصوبات و شرایط لازم سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه بلوار بلوار پیامبر اعظم(ص) گفت: اشکالات جدیدی که در این رابطه مطرح می‌شود محلی از قانون و اعراب ندارد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، دکتر سقائیان‌نژاد در صدمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: برخی از سوءنظرهای شورای عالی معماری و شهرسازی کشور مانع از ایجاد سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص) می‌شود.

شهردار قم افزود: برای سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص) تمام مصوبات و شرایط لازم از سال‌های قبل تأمین‌شده و اشکالات جدیدی که در رابطه با عدم امکان سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه در این بلوار مطرح می‌شود محلی از قانون و اعراب ندارد.

دکتر سقائیان‌نژاد خاطرنشان کرد: به‌عنوان شهردار قم ضامن هرگونه سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص) هستم و هرگونه مشکلی که در این رابطه به وجود بیاید شهرداری قم ضمانت حل‌وفصل آن را تضمین می‌کند، سرمایه‌گذاران نگران نباشند.

وی تاکید کرد: با حل مشکلات فعلی سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص) و تعاملاتی که باید در سطح استان و کشور انجام بگیرد، سرمایه‌گذاران نگرانی در رابطه با ادامه سرمایه‌گذاری و ارائه طرح‌های پیشنهادی نداشته باشند.

شهردار قم عنوان کرد: مصوبات کمیسیون ماده ۵ و همچنین مصوبات سرمایه‌گذاری از شورای عالی معماری و شهرسازی در رابطه با بلوار پیامبر اعظم(ص) گرفته‌شده است، فرمانداری باید نسبت به اهمیت مسئله سرمایه‌گذاری نگاه وسیع‌تری از خود به خرج دهد.

دکتر سقائیان‌نژاد با اشاره به اوراق مشارکت فروخته‌شده برای توسعه بلوار پیامبر اعظم(ص) گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان اوراق برای توسعه این بلوار به شهروندان فروخته‌شده است، حقیقت این است که ورود سلایق شخصی و بخشی مانع از رونق سرمایه‌گذاری در این بلوار شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد