hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز تأثیری بسزایی در رشد اقتصاد ملی دارد

البرز تأثیری بسزایی در رشد اقتصاد ملی دارد

استاندار البرز با اشاره به مولد بودن استان در امر تولید و تأثیری بسزایی که در رشد اقتصاد ملی دارد از تامین 60 درصد نیاز کشور در حوزه دارو، مواد غذایی و قطعات خودرو در البرز خبر داد.

به گزارش رویداد امروز،عزیزا...‌‌شهبازی، استاندار البرز در حاشیه بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مجموعه اقتصادی‌و‌فرودگاهی پیام صورت گرفت،گفت: محمد جواد آذری جهرمی بعنوان وزیر معین البرز در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان حضور یافت.

وی افزود:سال گذشته با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات 7 طرح در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز مصوب شد،از این طرح های مصوب، اکنون 2 طرح پیشرفت 100 درصدی و باقی طرح ها نیز با پیشرفت بالای 50 درصد دارند. شهبازی ادامه داد:در راستای تحقق اهداف ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، چندین پروژه نیز در حوزه های کشاورزی، صنعت و... در دستور کار البرز است. استاندار البرز با اشاره به اینکه البرز بیش از 60 درصد نیاز کشور در حوزه دارو، مواد غذایی و قطعات خودرو کشور را تامین‌می کند،گفت: البرز، استانی مولد است که می تواند به سایر استان ها کمک کند ، و با جدیت بالایی درصدد هستیم که امسال به بهار ثمربخشی پروزه های البرز تبدیل شود. وی با بیان اینکه وفاق و اتحاد بین مجموعه مسئولان البرز حاکم است،افزود:دولت توجه ویژ ای به البرز دارد که نماد آن نیز حضور مستمر وزرا و اعضای کابینه دولت در استان است.

شهبازی در ادامه بیان کرد: البرز نزدیک پایتخت است و دغدغه های مشترکی با تهران دارد.

استاندار البرز گفت:بخش خصوصی فعال و پویای البرز سهم بالایی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در استان دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد