hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > اقدام شهرداری قم در نهضت ساخت پارکینگ

اقدام شهرداری قم در نهضت ساخت پارکینگ

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از اقدامات شهرداری قم در نهضت ساخت پارکینگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه یکی از مشکلات ترافیکی در سطح شهر کمبود جای پارک است، گفت: با توجه به وجود حرم حضرت معصومه(س) در هسته مرکزی شهر بیشترین تقاضا در این محدوده از شهر برای پارک خودرو می‌باشد.

ذاکریان با اشاره ۶ هزار جای پارک در هسته مرکزی شهر اعم از روباز و سرپوشیده و ۲ هزار جای پارک حاشیه‌ای در معابر، افزود: در مناسبت‌های مختلف و حضور زائران در قم، شهر به پارکینگ بیشتری نیاز دارد.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری برای نهضت ساخت پارکینگ در قم گفت: در بودجه سال ۹۸ این نهاد بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال برای تملک زمین جهت ساخت پارکینگ در مناطق یک، سه، چهار، ۶ و هفت پیش بینی‌شده است.

ذاکریان با بیان اینکه چند معبر برای احداث پارکینگ زیر معابر در قم شناسایی شده است، اضافه کرد: کار مطالعات این طرح درحال انجام است و قرار است ۲ طبقه در زیر معابری که شناسایی شده تبدیل به پارکینگ شود.

وی با بیان اینکه این اقدام‌ها منجربه افزایش ظرفیت پارکینگ‌های شهر قم می‌شود، گفت: نصب پارکومتر و ایجاد پارک حاشیه‌ای در معابر قم نیز درحال انجام است که ظرفیت پارک حاشیه‌ای معابر قم نیز به زودی افزایش می‌یابد
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد