hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > بهره برداری از ۳ بوستان تا پایان نیمه دوم سال جاری

بهره برداری از ۳ بوستان تا پایان نیمه دوم سال جاری

شهردار منطقه ۲ قم از احداث، بهسازی و بازسازی ۳ بوستان شهری در سطح منطقه خبر داد و گفت: این بوستانها در نیمه دوم سال جاری به بهره برداری می رسند.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،رضا رحیمی با اشاره به اینکه پروژه های مختلفی در دهه کرامت مورد بهره برداری قرار می گیرد، اظهار کرد: منطقه ۲ با کمبود سرانه های فضای سبز مواجه است که شهرداری قم در راستای توسعه فضاهای سبز از هیچ تلاشی فروگزار نیست.

شهردار منطقه ۲ در بخش دیگری به پروژه احداث بوستان صداقت در حاشیه بلوار امام علی(ع) اشاره کرد و افزود: مساحت این بوستان ۱۵هزار متر مربع است که عملیات اجرایی ۱۰ هزار متر مربع از آن پایان یافته و در دهه کرامت به بهره برداری می رسد.

رحیمی با توجه به بهسازی فضای سبز زیر پل ۹ دی عنوان کرد: شهرداری منطقه در نظر دارد با بهسازی زیر این پل و احداث بوستان حنانه، این مکان را به فضای شهری و قابل استفاده برای شهروندان تبدیل نماید.

وی مساحت پروژه بهسازی زیر پل ۹ دی را ۷ هکتار اعلام کرد و گفت: این فضا با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان بهسازی و آماده بهره برداری خواهد شد و برای دسترسی شهروندان ۲ زیر گذر احداث خواهد گردید.

شایان ذکر است که در سطح منطقه ۲ حدود ۷۰۰ هکتار و بیش از ۳۵ بوستان جنگلی وجود دارد که جهت نگهداری آنها بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه می گردد.

رحیمی در پایان گفت: اصلاح و تقویت روشنایی اکثر بوستان ها در سال گذشته انجام پذیرفته و مابقی از جمله بوستانهای صبا و شفق در اولویت سال جاری منطقه قرار دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد