hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > کمک 5 میلیارد ریالی مردم نوع دوست قم در ماه مبارک رمضان به مددجویان بهزیستی

کمک 5 میلیارد ریالی مردم نوع دوست قم در ماه مبارک رمضان به مددجویان بهزیستی

مدیر کل بهزیستی استان قم از توسعه خیرجمعی با شعار هر شهروند یک خیر  خبر داد و گفت: مردم نوع دوست قم در ماه مبارک رمضان 5 میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی کمک کردند. 

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم؛دکتر رضا سلیقه ضمن بیان مطلب فوق با تقدیر از مساعدتهای مستمر و همیشگی دفاتر مراجع عظام تقلید ، علما ، مدیران و مسولین ،صاحبان صنایع و کارخانجات و تک تک مردم نوع دوست و سخاوتمند استان قم خاطرنشان کرد در ماه مبارک رمضان خیرین و مردم قم تقریبا 3 میلیارد و 500 میلیون  ریال به صورت نقدی و غیرنقدی شامل ارائه سبدهای غذائی ، تحویل غذای گرم ، اطعام و افطار مددجویان ، گستردن سفره های افطار و... به بهزیستی کمک کردند و در روز عید سعید فطر هم با پرداخت حدود یک میلیارد و پانصد میلیون ریال زکات فطره و کفارات به یاری مددجویان بهزیستی شتافتند .  

دکتر سلیقه با اشاره به اینکه در حال حاضر جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر تحت پوشش خدمات مستمر و موردی بهزیستی قم هستند نیازهای جامعه هدف بهزیستی را متنوع برشمرد و از کلیه گروه های شغلی و حرفه ای و صنایع و اتحادیه و... درخواست کرد به عنوان داوطلب همیار به یاری بهزیستی در ارائه خدمات به ایتام ، فرزندان بی سرپرست ، معلولین ذهنی و جسمی ، نابینایان ، ناشنوایان ، معلولین ضایعه نخاعی ، معتادین ، بهبودیافته گان و خانواده ایشان ، بیماران روانی مزمن ، آسیب دیدگان اجتماعی و... بشتابند و بخشی از زمان ، تخصص و تجربه و درآمد خود را به شکرانه سلامتی خود و خانواده صرف رسیدگی به مشکلات و نیازهای افراد فوق الذکر کنند و درهای مراکز بهزیستی برای این امور خیرخواهانه به روی داوطلبان بازاست و داوطلبان با مراجعه به دفتر امور داوطلبان معاونت مشارکتهای بهزیستی می توانند ضمن ثبت نام و اعلام شرایط و نوع همکاری خود کارت داوطلب همیار دریافت نمایند. 

مدیر کل بهزیستی قم ضمن یادآوری تورم موجود و تنگناهای مالی جامعه هدف بهزیستی  با اشاره به نقش برجسته کمک‌های مردمی در رفع مشکلات مددجویان خاطر نشان کرد: تکیه بهزیستی بر نیات خیر مردم است و عموم مردم می‌توانند به صورت نقدی و غیرنقدی و کمک‌های داوطلبانه در رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی سهیم باشند  و بهزیستی هم بعنوان واسطه خیر آماده دریافت هرگونه کمک و مشارکت مادی و معنوی است . 

مدیر کل بهزیستی استان قم به شروع فصل گرما و تابستان گرم قم و نیاز مبرم مددجویان به کولر ، یخچال و وسایل سرمایشی اشاره کرد و افزود چه نیکواست که در کنار تامین رفاه خانواده و فرزندان خود بخشی از درآمد یا تخصص خود را صرف رفاه مددجویان بهزیستی کنیم و با مشارکت در این زمینه تابستان داغ قم را برای همه همشهریان گرم و پرمهر نمائیم . 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد