hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > انهدام باند سارقان حرفه ای منازل فصلی و روستایی در قم

انهدام باند سارقان حرفه ای منازل فصلی و روستایی در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از انهدام باند سارقان حرفه ای منازل فصلی و روستایی بخش پاسگاه های انتظامی " کهک و قلعه چم" خبر داد

 سرهنگ" مراد حسین جعفریان" در گفت و گو با خبرنگار رویداد ایران از قم، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل فصلی روستاهای بخش کهک و قلعه چم فرماندهی انتظامی شهرستان قم، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی وانت با 3 نفر سرنشین در یکی از روستاهای بخش کهک، مشکوک و ضمن توقیف خودرو، متهمان را برای انجام تحقیقات بیشتر به پاسگاه منتقل کردند.

سرهنگ جعفریان ادامه داد: در بازدید بعمل آمده از خودرو یک عدد مدارک تاکسیرانی به هویت معلوم و یک عدد باطری خودروی سنگین کشف شد.

 وی اضافه کرد: ماموران در بررسی های صورت گرفته ضمن شناسایی منزل متهمان ، پی بردند هر 3 نفر متهم از سابقه داران حرفه ای "اماکن زیارتی ، اماکن دولتی ، مجتمع های مسکونی و منازل فصلی " در سطح استان بودند و اعتیاد به مواد مخدر شیشه و هرویین نیز داشته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم بیان داشت:  در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به منزل متهمان اعزام و ضمن دستگیری متهمان، یک دستگاه دوچرخه که برای ارتکاب به سرقت مورد استفاده آنان قرار می گرفت را کشف و توقیف کردند.

سرهنگ جعفریان ابراز داشت: در بازجویی های بعمل آمده، متهمان به 9 فقره سرقت باطری دستگاه های صوتی و آهن آلات یکی از امامزاده های روستای قلعه چم، سرقت دوربین های مداربسته و دوچرخه در 2 مجتمع مسکونی شهر پردیسان، سرقت از منازل فصلی و باغات بخش کهک، سرقت آهن آلات از  مرغداری ها، سرقت باطری  خودروی سنگین  بخش کهک، سرقت از منزل فصلی روستاهای بخش کهک و قلعه چم، سرقت دستگاه هیلتی از سازمان آب و سرقت مدارک  شناسایی و تاکسیرانی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم خاطرنشان کرد:  در ادامه بررسی این پرونده، تعداد 4 نفر خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی ، دستگیر و اموال مسروقه  تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ جعفریان تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد