hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > برگزاری مسابقات طناب‌کشی هیئت‌های مذهبی قم

برگزاری مسابقات طناب‌کشی هیئت‌های مذهبی قم

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: مسابقات طناب‌کشی هیئت‌های مذهبی شهر قم در قالب ۱۰ تیم با وزن کلی ۶۵۰ کیلوگرم و با توافق صورت گرفته با یک کشش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران،ابوالقاسم مقیمی با اشاره به درخواست هیئت‌های مذهبی مبنی بر برگزاری مسابقات طناب‌کشی که سال گذشته نیز با حضور ۶ تیم انجام شده بود،‌ اظهار کرد: مسابقات طناب‌کشی هیئت‌های مذهبی شهر قم برای دومین سال در قالب ۱۰ تیم با وزن کلی ۶۵۰ کیلوگرم و با توافق صورت گرفته با یک کشش،‌ برگزار شد.

وی با تأکید بر اهمیت ایجاد نشاط اجتماعی و انگیزه به‌منظور حفظ سلامتی و بالارفتن آمادگی جسمانی شهروندان افزود: طبق قرعه‌کشی که با حضور سرپرست تیم‌ها انجام شده است، مسابقات به‌صورت تک حذفی انجام شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم بابیان اینکه این مسابقات در سطح بزرگ‌سالان برگزار شد،‌ تصریح کرد: سال گذشته این مسابقات در سالن ورزشی انجام شده بود اما با تغییر رویکرد سازمان در دوره جدید و تأکید بر حضور در بوستان‌ها و توزیع فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی در سطح شهر امسال با همین رویکرد و به‌منظور افزایش انگیزه مشارکت‌کنندگان و هرچه بهتر و بیشتر دیده شدن این مسابقات،‌ بوستان بنیادی را به‌عنوان محل برگزاری انتخاب کردیم.

مقیمی با اشاره به اینکه مسابقات طناب‌کشی در حال حاضر به‌صورت مقطعی برگزار خواهد شد، ادامه داد: در آینده نزدیک با تیم‌های بیشتر در قالب کانون‌های مساجد و سایر تشکل‌های مردم‌نهاد، سری مسابقات چهارجانبه‌ای را برگزار خواهیم کرد که در هر بخش، تیم‌های برتر صعود خواهند کرد و قهرمانان هر گروه در فینالی جذاب با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: معاونت ورزش همگانی و تفریحات سالم سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با همکاری شورای هماهنگی هیئت‌های مذهبی، این مسابقات را با وزن‌کشی و انتخاب زمین آغاز کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد