hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > نیاز به حمایت عجیب و غریب نداریم

نیاز به حمایت عجیب و غریب نداریم

تمرینات تیم ملی بسکتبال از دیروز با حضور بازیکنانی چون صمدنیکخواه بهرامی و حامد حدادی آغاز شد و شاگردان مهران شاهین‌طبع خود را آماده حضور پرقدرت در جام جهانی بسکتبال 2019 می‌کنند. مسابقاتی که شهریوردر چین برگزار می‌شود و تیم ملی با تیم‌های پورتوریکو، تونس و اسپانیا همگروه است.
به گزارش ایران،صمد نیکخواه‌بهرامی در خصوص اردوهای تیم ملی به خبرنگار «ایران» گفت: «قرار بود هفته گذشته اردوهای تیم ملی آغاز شود اما به خاطر برخی ایرادات سخت‌افزاری و رفع آنها، تشکیل اردو به این هفته موکول شد. در چند روز گذشته اتاق خوابگاه‌ها تعمیر و امکانات خوبی اختصاص یافته است.» کاپیتان تیم ملی بسکتبال به صحبت‌های رئیس فدراسیون که گفته خوابگاه‌مان کم از هتل 5 ستاره ندارد، واکنش نشان داد: «5 ستاره که نه اما با توجه به امکاناتی که پیش از این وجود داشت، وضعیت اتاق‌ها مطلوب شده است. من و برخی دیگر از ملی‌پوشان بیش از 20 سال است که به سالن بسکتبال می‌آییم و می‌دانیم که سالن بسکتبال چه مشکلاتی دارد. خیلی از دیوارها با کوچک‌ترین فشار فرو می‌ریخت و با تعمیراتی که فدراسیون انجام داد شرایط خیلی بهتر شده است.خیلی مواقع ما برای استراحت به هتل المپیک می‌رفتیم و در آنجا هم با مشکلاتی همچون نبود اتاق خالی روبه‌رو می‌شدیم که خوشبختانه با این تعمیرات مشکل اسکان تیم‌های ملی برطرف شده است و می‌توانیم با خیال راحت اردوها را برگزار کنیم.»
او درخصوص سورپرایز وزیر ورزش در روز تولدش، گفت: «آغاز اردوهای تیم ملی با روز تولد وزیر ورزش مصادف شد. او برای افتتاح خوابگاه‌های تیم‌های ملی بسکتبال به سالن آمد و ما تصمیم گرفتیم به این مناسبت کیکی تهیه و آن را تقدیم وزیر کنیم. برخی مواقع لازم است که سلطانی‌فر هم استراحت کند و ما برای وزیر ورزش هم تولد بگیریم (با خنده). سلطانی‌فر کاملاً سورپرایز شد.»
نیکخواه بهرامی درباره شرایط خودش هم صحبت کرد: «از شهریورماه سال گذشته در مسابقه‌ای حضور نداشتم اما تمریناتم را به صورت مرتب برگزار کردم. مهم کیفیت بازی است و تلاش می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم. اگر مربیان حس کنند شایسته تیم ملی هستم در تیم می‌مانم و اگر هم نباشم به عنوان هوادار همراه تیم ملی خواهم بود.» او با اشاره به حضور دوباره حامد حدادی در تمرینات تیم ملی گفت:«اینکه می‌گویند حامد حدادی به تیم ملی بازگشته است را متوجه نمی شوم. قرار نبود حامد به تیم ملی دعوت نشود. او در اردوی قبلی به دلیل مشکلاتی که پیش آمده بود، نتوانست در تمرینات حاضر شود و کادر فنی تصمیم گرفت تا تیم ملی با نفرات دیگری در مسابقات شرکت کند. ماجرای حامد حدادی و تیم ملی بیش از اندازه بزرگ شد. حامد در یک مرحله از اردوها در تیم ملی حضور نداشت و به هیچ وجه نامش خط نخورده بود. البته اختلافی بین حدادی و شاهین‌طبع وجود داشت اما این اختلاف آن گونه که می‌گویند بزرگ نبود. این موضوعات شرایط را برای خود حامد و سایر بازیکنان تیم ملی سخت تر می‌کند. حدادی 15 سال است که در تیم ملی بازی می‌کند و اگر او دو بازی در ترکیب تیم ملی نباشد دلیل بر این نیست که از تیم ملی خط خورده است.»
کاپیتان تیم ملی بسکتبال به حمایت‌های مسئولان و حضور همزمان آنها با آغاز دور جدید اردوها، اشاره کرد :«جمع بزرگی در سالن بودند و هیچ زمان فکرش را نمی کردم که این جمع بزرگ به تمرینات تیم ملی بیایند. خیلی وقت‌ها همین حضور مسئولان در تمرینات برای ما کافی است و نیاز به حمایت عجیب و غریبی نیست. امیدوارم که بسکتبال با ارائه بازی‌های خوب در جام جهانی، جواب حمایت‌ها را بدهد.»
صحبت‌های پایانی نیکخواه‌بهرامی درخصوص رقبای ایران در جام جهانی 2019 چین است: «کار خیلی سخت است. کلاً بسکتبال آسیا در رده جهانی جایگاه خاصی ندارد و از سویی بسکتبال ما امکاناتی ندارد که بتواند در جام جهانی نتیجه خارق‌العاده‌ای کسب کند ولی سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم و همیشه اعتقادم بر این است که کار نشد ندارد. حدود دو ماه تا برگزاری جام جهانی زمان داریم و امیدواریم که در این زمان بتوانیم به شرایط ایده‌آل برسیم.»
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد