hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > ضرورت نقش آفرینی احزاب سیاسی در اعتلای بینش سیاسی اجتماعی در جامعه

ضرورت نقش آفرینی احزاب سیاسی در اعتلای بینش سیاسی اجتماعی در جامعه

استاندار قم بر ضرورت نقش آفرینی احزاب سیاسی در اعتلای بینش سیاسی اجتماعی در جامعه تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشست با اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه استان قم که در استانداری قم برگزار شد، وجود احزاب مختلف در کشور را از پایه های مردم سالاری دانست و گفت: تقویت جایگاه احزاب سیاسی برای پیگیری مطالبات اقشار مختلف مردم و تحقق توسعه ی عدالت محور از اهمیت ویژه برخوردار است.

وی به رسالت های احزاب در فضای سیاسی واجتماعی کشور اشاره و اظهار کرد: احزاب در ارتقاء بینش مردم در حوزه های مختلف نقش موثر دارند.

استاندار قم در ادامه خدمت صادقانه را فراتر از مسائل سیاسی دانست و اضافه کرد: مسئولین باید در انجام تکالیف قانونی خود، با مشی اعتدال  و در چارچوب نظام و سیاست های کلان کشور گام بردارند.

سرمست به تعامل مدیران استان در برنامه های مختلف اشاره کرد و افزود: توسعه همه جانبه و متوازن استان مستلزم همگرایی همه بخش ها و گروه های سیاسی و اهتمام مسئولین است و استان قم از این حیث وضعیت مناسبی دارد.

مقام عالی دولت در استان همچنین با تاکید بر ظرفیت ها و جاذبه های استان قم برای جذب سرمایه گذاران، خاطر نشان کرد: بستر سازی افزایش ماندگاری گردشگران در قم، اتخاذ تصمیمات مناسب در معرفی این ظرفیت ها و استفاده از توانمندی احزاب در جذب سرمایه گذار از ملزومات رونق صنعت گردشگری در حوزه های مختلف در استان قم است.

استاندار قم در پایان با بیان اقدامات و برنامه های استان پیرامون برگزاری انتخابات در سال جاری، گفت: افزایش مشارکت عمومی، قانون مداری و توجه به سیاست های کلان نظام و دولت از اهداف مهمی است که احزاب می توانند در رسیدن به این اهداف نقش خود را ایفا کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد