hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > شهردار قم با آیت‌الله علوی بروجردی دیدار کرد

شهردار قم با آیت‌الله علوی بروجردی دیدار کرد

دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم با آیت‌الله علوی بروجردی دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد به همراه رنجبر معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی، ذاکریان معاون حمل و نقل و ترافیک، جانقربان معاون معماری و شهرسازی و دیگر مدیران و مسوولان شهرداری با حضور در بیت آیت‌الله بروجردی با آیت‌الله سید محمدجواد علوی بروجردی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کرد.
شهردار قم در این دیدار گزارشی از فعالیتهای شهرداری و مسائل و مشکلات پیش روی اقدامات مدیریت شهری در قم ارائه کرد.
وی ماندگاری زائر در شهر قم را نزدیک به هشت ساعت عنوان کرد و گفت: سعی داریم ماندگاری زائر را به دو روز برسانیم تا بازده اقتصادی نیز برای شهر و مردم به وجود آید.
سقائیان‌نژاد توسعه تسهیلات حمل و نقل عمومی شهر را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: سال گذشته نزدیک به ۱۵۰ دستگاه اتوبوس وارد شهر شد و ورود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر را نیز در سال ۹۸ پیش‌بینی کرده‌ایم.
وی با اشاره به مشکلات ارزی برای اتمام قطار شهری قم تصریح کرد: در جلسه‌ای با ریاست مجلس قرار شده که ۴۰ میلیون یورو از ارزهای در اختیار قرارگاه خاتم در چین به تامین تجهیزات مترو قم تخصیص یابد.
آیت‌الله علوی بروجردی نیز با تاکید بر اینکه ما مشکلات شهرداری‌ها را به طور کامل درک می‌کنیم، خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که در قم اهمیت زیادی دارد بحث نگهداری درختان است و حتی یک مترمربع فضای سبز هم در این شهر موضوعیت دارد.
وی ادامه داد: توسعه شهر هم بسیاری از باغات را از بین برده است اما کارهایی که در این زمینه انجام شده بسیار خوب و اثرگذار بوده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد