hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > اتمام ممیزی املاک مناطق شهر قم تا پایان سال ۹۸

اتمام ممیزی املاک مناطق شهر قم تا پایان سال ۹۸

مدیر ستاد ممیزی املاک شهرداری قم گفت: کل کار ممیزی املاک مناطق شهر تا پایان سال به اتمام می‌رسد.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، محمد بهرامی با اشاره به اجرای ممیزی املاک منطقه هشت اظهار کرد: ممیزی بخشی از املاک منطقه هشت انجام شده و در برنامه جدیدی از روز گذشته مرحله دوم برداشت آغاز شده است.
وی با بیان اینکه در قالب طرح ممیزی املاک مناطق مساحت و اطلاعات املاک در حال استخراج است تصریح کرد: قرارداد این بخش پروژه در منطقه هشت ۶ ماهه است اما امیدواریم زودتر کار به اتمام برسد و کل کار ممیزی املاک مناطق شهر تا پایان سال به اتمام می‌رسد.
مدیر ستاد ممیزی املاک شهرداری قم با تاکید بر اینکه بعد از برداشت بحث تبدیل اطلاعات در سیستم یکپارچه شهرداری انجام می‌شود افزود: منطقه هشت در پروژه ممیزی املاک مناطق آخرین منطقه است و کار باقی مناطق به اتمام رسیده است.
وی اظهار کرد: بعد از این کار بحث تحلیل و استفاده از اطلاعات را خواهیم داشت، سپس مطالعات منطقه‌ای و غیره انجام می‌شود تا بتوانیم شرایط خوبی را از نظر اطلاعاتی به دست آوریم.

بهرامی با بیان اینکه هر پنج سال یکبار شهرداری‌ها موظفند ممیزی املاک را انجام دهند و تقریبا شهرداری قم هم همین کار را انجام می‌دهد تصریح کرد: مردم همکاری مطلوبی داشتند البته به دلیل حساسیت‌هایی برخی مردم هم اطلاعات لازم را در اختیار قرار ندادند.

وی اظهار کرد: نیاز است که تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده صورت گیرد تا مردم همکاری بیشتری با مجموعه اداره املاک شهرداری داشته باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد