hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > تخصیص اعتبارات به مجموعه هلال احمر استان بايد بصورت متناسب با موقعیت ویژه قم باشد

تخصیص اعتبارات به مجموعه هلال احمر استان بايد بصورت متناسب با موقعیت ویژه قم باشد

استاندار قم با اشاره به موقعیت ویژه قم در شرایط بحرانی، بر لزوم تخصیص اعتبارات جمعیت هلال احمر و ديگر دستگاه هاي امدادي استان به بصورت متناسب با چنين موقعیت ویژه اي تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، دکتر بهرام سرمست در دیدار با رئيس جمعیت هلال احمر کشور که در استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اقدامات قابل توجه استان در ایام مناسبتی نوروز و نیمه شعبان و نیز پیشگیری و مقابله با  سیلاب های ابتدای سال، اظهار کرد: تعامل بسیار مناسبی در بین اعضای ستاد مدیریت بحران استان قم وجود دارد  و ثمره آن نيز کارنامه موفق قم در بحران های مختلف است.

استاندار قم به فعالیت های قابل توجه دستگاه های امدادی در قبال برنامه های کلان استان اشاره و اضافه کرد:‌جمعیت هلال احمر استان نیز در حیطه وظایف خود، به خوبی توانسته است نقش مهم و مؤثری را در امداد رسانی و جمع آوري و ارسال کمک های انسان دوستانه مردم قم به مناطق سیل زده ایفا نمايد.

دكترسرمست با تأكيد بر لزوم تلاش در جهت ارتقاء خدمات جمعيت هلال احمر استان قم گفت: توسعه امکانات و تأمین نيروي مجرب و مورد نياز اين مجموعه از جمله موضوعاتي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

وي همچنين با اشاره به آغازعمليات ساخت دو پایگاه امداد و نجات هلال احمر در بزرگراه قم- تهران و مسیر مواصلاتی قم- گرمسار با مساعدت خیرین تصريح كرد: تجهیز امکانات اين پايگاه ها توسط مسؤلين مركز بسيار مهم و ضروری است.


سرمست در ادامه  احداث ساختمان اداری جمعیت هلال احمر استان را مورد توجه قرار داد و با اشاره به تخصیص بودجه به منظور صدور پروانه ساخت این بنا تصریح کرد :  امیدواریم با تسریع در عملیات اجرایی این پروژه  شاهد تکمیل و بهره برداری به موقع باشیم.

 استاندار قم تخصیص اعتبارات مورد نياز جمعیت هلال احمر استان را به صورت متناسب يادآور شد و با اشاره به ويژگي زائرپذيري و ديگر موقعيت هاي خاص قم خاطر نشان کرد: تخصيص اعتبارات و منابع به هلال احمر و ديگر دستگاه هاي امدادي استان بايد بصورت متناسب با اين شرايط و ويژگي ها باشد.

لازم به ذکر است در  این دیدار دکتر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور به ارائه گزارشی از وضعیت اقدامات جمعیت هلال احمر در کشور و سیلاب های اخیر در مناطق سیل زده پرداخت و ضمن تقدیر از اقدامات استان قم در کمک به مناطق سیل زده، بر تلاش برای تامین امکانات مورد نیاز استان قم تاکید کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد