hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > فاز دو بوستان نبوت ساماندهی و بهسازی می‌شود

فاز دو بوستان نبوت ساماندهی و بهسازی می‌شود

شهردار منطقه شش از اجرای عملیات بهسازی فاز دو بوستان نبوت این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، شهردار منطقه شش از اجرای عملیات بهسازی فاز دو بوستان نبوت این منطقه خبر داد.
 
حاتمی فرد گفت: جهت رفاه حال شهروندان و بهره برداری مطلوب تر از فضای سبز و پارک ها، طبق برنامه ریزی صورت گرفته فاز دو بوستان نبوت ، در موارد روشنایی، مبلمان شهری متناسب، کف سازی استاندارد، فضای سبز متناسب با گونه های گیاهی، بهسازی می شود.

وی ساماندهی پارک‌ها به عنوان فضاهای تفریحی گردشگری و همچنین به دلیل نقشی که این اماکن در ایجاد تعامل هرچه بیشتر میان شهروندان و جامعه دارد را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: عملیات بهسازی فاز دو بوستان نبوت با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال آغاز شده به زودی انجام می شود.
 
شهردار منطقه شش بیان داشت: باتوجه به اینکه افزایش زیبایی و بهسازی فضاهای شهری از جمله پارک‌های سطح شهر به عنوان بخشی از اهداف و اقدامات شهرداری در راستای سیاست‌ها و برنامه‌ریزی در خصوص زیباسازی و مبلمان شهری است، عملیات احداث و بهسازی بوستان های سطح این منطقه با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در قالب برنامه بهبود محیط شهری در حال انجام می باشد.

وی افزود: احداث و تکمیل بوستان ها با تکمیل و تجهیز سرویس های بهداشتی، موزائیک فرش، خاکبرداری، خاکریزی، کاشت گیاهان پوششی، گل های فصلی و درختان و تجهیز ست های تندرستی و وسایل بازی کودکان از جمله فعالیت های انجام شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد