hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > 115تن برنج در فروشگاه‌های شهروند با دستور تعزيرات به فروش رسيد

115تن برنج در فروشگاه‌های شهروند با دستور تعزيرات به فروش رسيد

مديرعامل شركت خدماتي كالاي شهروند گفت: با دستور تعزيرات حكومتي 115 تن برنج نامرغوب تشخيص داده شده از سوي اين نهاد از قرار هر كيلو 10 هزار تومان در كمتر از هشت ساعت در فروشگاه‌های اين مجموعه به فروش رسيد.

به گزارش ايرنا، مسعود سريع القلم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدیر کنترل كيفيت شركت شهروند در 29 ارديبهشت اعلام كرد كه برنج‌های تحويلي در تاریخ‌های 19 و 20 و22 ارديبهشت بايد از سطح فروشگاه‌ها جمع‌آوری شود و بلافاصله دستور جمع‌آوری را داديم.

او افزود: اين برنج‌ها كه در 40 فروشگاه شهروند توزيع شده بود جمع‌آوری و به انبارهاي فروشگاه منتقل شد تا به تامين كننده مرجوع كنيم؛ جابجايي و ثبت اطلاعات اين برنج‌ها در سامانه‌ها زمان بر بود و روند جمع‌آوری تا 31 ارديبهشت طول كشيد و تنها در دو فروشگاه برنج‌ها در سطح فروش مانده بودند.

مديرعامل شركت خدماتي كالاي شهروند ادامه داد: در 31 ارديبهشت ماموران تعزيرات حكومتي به فروشگاه شهروند مراجعه كرده و اين برنج را در سطح فروشگاه ديدند و با تشكيل پرونده قاضي با توجه به نامرغوب تشخيص دادن اين برنج دستور به فروش آن به قيمت هر كيلو 10 هزار تومان داد ازاین‌رو برنج‌هایي كه در انبارهاي فروشگاه بود به فروشگاه‌ها آورده شد و به قيمت كارشناسي اعلام شده به فروش رفت.

سريع القلم با بيان اينكه منتظر راي دادگاه هستيم گفت: به قاضي پرونده اطلاعات و مدارك مربوطه در خصوص نمونه برنج خريداري شده را تحويل داده‌ایم ضمن اينكه تامين كننده برنج‌ها نيز به دادگاه احضار شده‌اند و مسئله در حال پيگيري است ازاین‌رو تا زماني كه راي صادر نشده است اظهارنظری نمی‌کنیم.

او تاكيد كرد: وجود اين نوع برنج‌ها در فروشگاه‌ها تخلف تامين كننده بوده است و ما بعد از اطلاع از وضعيت، موضوع را به تامين كننده اعلام كرده و مسئله را با حساسيت پيگيري كرديم.

به گفته او هم‌اکنون يك هزار شركت با فعاليت يك هزار و 500 نماينده تامين كننده اقلام فروشگاه‌های شهروند هستند.

سريع القلم خاطرنشان كرد: فروشگاه‌های شهروند امروز با سال‌های گذشته متفاوت است ضمن اينكه از پيشنهادها و انتقادها جهت توسعه خدمات‌رسانی به مردم استقبال می‌کنیم.




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد