hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم| تشکیل شورای فنی کارشناسی گونه‌های گیاهی قابل کاشت در شهر

قم| تشکیل شورای فنی کارشناسی گونه‌های گیاهی قابل کاشت در شهر

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم از تشکیل شورای فنی کارشناسی گونه‌های گیاهی قابل کاشت در شهر خبر داد.

۴ خرداد ۱۳۹۸3


به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، سیدمجتبی سبحانی ثابت با بیان اینکه فضای سبز شهر قم نسبت به سال‌های قبل توسعه چشم‌گیری یافته است اظهار کرد: توسعه فضای سبز در شهر نظام‌مند شده و گونه‌های بسیار متنوع و خوبی در شهر در حال کاشت است.

وی با تاکید بر اینکه نظام‌مندی توسعه فضای سبز براساس چشم‌انداز بسترساز طراوت و شادابی در آینده شهر است افزود: البته با همه کارهای انجام شده با ایده‌آل فاصله زیادی داریم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم با بیان اینکه در برخی نقاط شهر شاهد برخی مشکلات در توسعه و نگهداری از فضای سبز هستیم اظهار کرد: کنار این توسعه چشم‌گیری که در فضای سبز شهر داریم و سعی داریم به سرانه استاندارد برسیم و با توجه به محدودیت‌های اقلیمی و منابع آب شهر گونه‌های مقاومی کاشته شده، تلاش شورای شهر هم همین است که در کنار سازمان پارک‌ها بازوی کارشناسی توسعه فضای سبز باشد.

وی از تشکیل شورای فنی برای کارشناسی در خصوص گونه‌های گیاهی قابل کاشت در شهر خبر داد و افزود: با تشکیل این شورا به دنبال این هستیم که گونه‌های مورد نظر برای کاشت در شهر بررسی شده و گونه‌هایی که مضر هستند و یا مزیت دارند تشخیص داده شده و توسعه فضای سبز در شهر کیفی‌تر شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد