hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > اخذ سند مالکیت اراضی ملی اولویت اصلی اداره کل راه و شهرسازی قم

اخذ سند مالکیت اراضی ملی اولویت اصلی اداره کل راه و شهرسازی قم

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان قم گفت : از جمله اولویت های هدف گذاری شده، ادامه اقدامات لازم در راستای تثبیت مالکیت دولت بر روی اراضی ملی است.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران در قم ، ابراهیم قاضیان اظهار داشت : یکی از کارهایی که در سنوات گذشته به جد پیگیر آن بوده ایم بحث حفاظت از اراضی ملی بوده که اقدامات بسیار مناسب و درخور توجهی نیز انجام شده است.

قاضیان با اشاره به اهمیت حفظ بیت المال افزود: در سال 1397 بیش از 16 فقره رأی در محاکم قضایی در خصوص اراضی تصرفی صادر گردیده است و برخی از اراضی با هماهنگی دادستانی و پیگیری های یگان حفاظت از اراضی و کارکنان حوزه املاک و حقوقی رفع تصرف شد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم خاطر نشان کرد: در سال پیش رو نیز حفاظت از اراضی با جدیت تمام و با هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ادامه خواهد یافت.

وی ابراز داشت: شهروندان گرامی در صورت مشاهده و یا اطلاع از تصرفات غیرقانونی اراضی ملی مراتب را به یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان قم  به شماره 37778647-025 اطلاع دهند.

قاضیان به اقدامات در راستای اخذ سند مالکیت اراضی ملی در سال 97 اشاره کرد و گفت :اخذ سند و تحصیل اراضی ملی در استان به منظور تثبیت مالکیت دولت و جلوگیری از تعرض افراد سودجو در اولویت خواهد بود که در سال ۹۷ ، بیش از 261 هکتار اراضی ملی که 258 هکتار آن داخل حریم  و سه هکتار نیز اراضی در محدوده منجر به صدور سند مالکیت به نام دولت گردیده است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان اظهار داشت: در سال 1397 بیش از 1805 (350 هکتار)مورد، اسناد دفترچه ای به اسناد تک برگ تبدیل شدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد